سلامتی و پزشکی

15 حقیقتی که باید درباره افسانه زلدا بدانید

امروزه تازه واردترین گیمرها نیز حتی اگر بازی های The Legend of Zelda را تجربه ننموده باشند، حداقل با نام آن آشنایی دارند. این سری ماجراجویی از لحظه ای که اولین نسخه آن در سال 1986 روی Famicom منتشر شد، سریعا به موفقیت دست پیدا کرد و از آن موقع به لطف نسخه های جدیدی که...

22 تیر 1402

با این ویتامین ها با پوکی استخوان خداحافظی کنید

اگر به پوکی استخوان مبتلا هستید، باید تا جایی که می توانید آن دسته از مواد مغذی را که استخوان هایتان را محکم و قوی می کنند مصرف کنید.

8 اردیبهشت 1402

کاهش هزینه های زمانی و کاری برای مؤدیان مالیاتی ، چگونه قوانین پیچیده حقوقی و مالیاتی را ساده کنیم؟

آگاه نبودن از قوانین مالیاتی و نیز پیچیده بودن بعضی از قوانین این حوزه، خیلی از اوقات موجب می گردد خسارت های سنگینی به افراد و شرکت هایی که موظفند مالیات خود را پرداخت نمایند، وارد گردد.

7 اردیبهشت 1402

سخنگوی سازمان نظام پزشکی: سه سال دیگر باید گدایی پزشک بکنید

رضا لاری پور، سخنگوی سازمان نظام پزشکی در توئیتی ضمن انتقاد از انصرافی های رزیدنتی از کمبود پزشک در آینده اطلاع داد.

29 فروردین 1402

خواص بی نظیر زردچوبه که معجزه می نماید

محققان در یک مقاله به خواص بی نظیر زردچوبه پرداخته اند.

18 فروردین 1402

پاک کردن لکه روغن از لباس با پودر بچه

پاک کردن لکه های روغن و چربی از روی لباس کار آسانی نیست اما موادی هستند که می توانید با استفاده از آنها لکه های لباس را کاملا از بین ببرید.

24 اسفند 1401

با پربارترین نژاد بادام سال 1402 آشنا شوید!

با یک حقیقت آشنا شوید، این دانشمندان و متخصصین گیاه پزشکی هستند که توانستند ژنوم های بادام درختی را اصلاح کنند. آنها توانستند مشکل بوی تلخ بادام و سیانید را از بین برده، ویژگی کم باری آنها را کاهش داده و میزان مقاومت و استقامت آنها را چند برابر افزایش...

16 اسفند 1401

تخم مرغ چه ویتامین هایی دارد؟

تخم مرغ دارای ارزش غذایی بالا و خواص شگفت انگیزی است که مصرف روزانه آن باعث بالا رفتن کلسترول خوب و پروتئین بدن می گردد و تناسب اندام را حفظ می نماید.

30 بهمن 1401

فواید شگفت انگیزی که فقط نصیب کچل ها می گردد!

خطر کمتر ابتلا به سرطانتحقیقات در خصوص سرطان پروستات نشان می دهد مردانی که در سنین جوانی به ریزش مو دچار می شوند، 45 درصد خطر کمتری برای ابتلا به سرطان پروستات دارند. آن ها به این نتیجه رسیدند که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اندازه زیادی تستوسترون یکی...

24 بهمن 1401

کشف جالب از جمجمۀ جراحی شدۀ 5300ساله

یک طبل کوچک در کنار اسکلت سه کودک؛ یک بازی فکری که با تخته سنگ ساخته شده و ردپا هایی که 12 هزار سال قبل روی ماسه ها به جا مانده اند؛ این ها چند نمونه از مهمترین کشفیات ماقبل تاریخی هستند که در سال گذشته خبرشان منتشر شد.

21 بهمن 1401

ریزش بتن ورودی آزادراه تهران شمال در محور کرج ـ کندوان، 12 نفر مجروح شدند

محمد باقر خلفی گفت: طی اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان البرز مبنی بر ریزش بخشی از بتن تونل اتوبان تهران شمال بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستانک با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه...

8 بهمن 1401

سیلک با قدمتی طولانی سند شخصیت و ملیت ما است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، سیلک با قدمتی طولانی سند شخصیت و ملیت ما است.

1 بهمن 1401

چای پوست پرتقال و فواید شگفت انگیز برای سلامتی

به گفته محققان، چای پوست پرتقال کلسترول و فشار خون را کاهش می دهد و حاوی عوامل ضد التهابی قوی است.

7 دی 1401

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)

اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم تماشا، با این فیلم ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

23 آذر 1401

سوپ رشته بدون مرغ مخصوص سرماخوردگی

در طول سرماخوردگی غذاهایی مانند سوپ و آش سبک جایگزین خوبی برای غذاهای چرب و سرخ کردنی هستند.

15 آذر 1401

راهنمای بازدید از پارک ملی امبر ماونتین

پارک ملی امبر ماونتِین (Amber Mountain National Park) در سال 1958 میلادی تاسیس شده است و در فاصله 30 کیلومتری از جنوب دیه گو سوارز (Diego Suarez) در انتهای شمالی ماداگاسکار (Madagascar) واقع شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این پارک ملی بپردازیم.

9 آبان 1401

تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی

آخرین خودروی تفریحی کمپر طراحی شده به وسیله گروهی از مهندسین خلاق در کمپانی اکشن موبیل یکی از پیشرو ترین و قوی ترین و به اصطلاح خشن ترین محصولات این شرکت است، پلنگ قدرتمند و خشمگینی که روی بدنه این خودروی تفریحی حک شده بر پیشرو و قدرتمند بودن این خودرو...

26 مهر 1401

هر آنچه درباره فیلم رهایی (Emancipation) ویل اسمیت می دانیم

ویل اسمیت بازیگر برنده جایزه اسکار، قرار است در فیلم هیجان انگیز تاریخی رهایی به ایفای نقش بپردازد. انتظار می رود این فیلم به یکی از کاندیدهای قطعی جایزه اسکار تبدیل گردد و دومین نامزدی کسب جایزه برترین بازیگر مرد را برای اسمیت به ارمغان بیاورد.

25 مهر 1401

معابر منطقه14 برای تردد دانش آموزان ایمن تر شدند ، نمایش الفبای ایمنی در محدوده مدارس و آکادمی ها

با آغاز سال تحصیلی و آغاز فصل پاییز مسئولان شهرداری منطقه14 اقدام به مناسب سازی و اصلاح هندسی خیابان های مهم و پرتردد این منطقه کردند تا دانش آموزان با ایمنی و امنیت بیشتری به مدارس و مراکز آموزشی رفت و آمد داشته باشند و به سلامت سر کلاس درس حاضر شوند.

18 مهر 1401

قابلیت حذف نویز اکتیو عالی اما گاهی اوقات خطرناک است!

قابلیت حذف نویز اکتیو یکی از برترین قابلیت هایی است که در هدفون های بی سیم شرکت های مختلف شاهد آن هستیم. اما این قابلیت همانقدر که عالی است، می تواند خطرناک هم باشد و در نتیجه باید یک سری تغییراتی روی آن صورت بگیرد.

13 مهر 1401
تعداد: (220)