با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ بناب، اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم تماشا، با این فیلم ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)

در این مطلب که قسمت دوم معرفی بعضی از فیلم ها با مضمون سفر و مسافرت است، به سراغ چند فیلم خارجی و ایرانی می رویم.

اژدها وارد می گردد

فیلم اژدها وارد می گردد در قالب فیلم و مستند روایت می گردد. هم شاهد اتفاقات هستید و هم مصاحبه هایی را با بعضی از افراد می بینید تا این گمان را در شما تقویت کند که این فیلم واقعی ست. داستان فیلم روایت مسافرت بابک حفیظی، مامور ساواک، به جزیره قشم است که با دو نفر دیگر هم همراه می گردد تا بتوانند گره معمایی را حل نمایند. موسیقی و تصویر فیلم هم تجربه سمعی و بصری جالبی را به قشم برایتان رقم می زند.

یک حبه قند

داستان فیلم یک حبه قند در شهر یزد و در خانه ای قدیمی می گذرد. زمانیکه اعضای خانواده برای جشن عروسی دختر کوچک خانواده دور هم جمع می شوند. شاید نقش های این فیلم سفر ننمایند، اما قطعا باعث می گردد تا برنامه سفر به یزد را در برنامه های آینده خود بگذارید تا از نزدیک شاهد این شهر و تماشای هایش باشید.

دنیا با من برقص

در دنیا با من برقص قصه جمع شدن چند دوست قدیمی و سفرشان به خانه ای در شمال کشور را می بینیم که تصمیم دارند برای تولد دنیا، که علی مصفا آن را بازی می نماید، دور هم جمع شوند. با این فیلم به شمال سفر می کنید، می خندید، و حال خوبی را تجربه می کنید. شاید هم پس از تمام شدن فیلم تصمیم رفتن به مسافرتی دسته جمعی را عملی کردید.

The Darjeeling Limited

دارجلینگ محدود، قصه سفر سه برادر است که پس از یک سال بی خبری از هم دور هم جمع شده اند. جک، پیتر، و فرانسیس در قطاری در هند با هم دیدار می نمایند و کم کم هدف اصلی شان از سفر تعیین می گردد. مانند دیگر فیلم های وس اندرسون، در این فیلم هم با طنزی مجذوب کننده، صحنه های چشم نواز، و موسیقی زیبا روبرو خواهید شد.

The Secret Life of Walter Mitty

زندگی پنهان والتر میتی، داستان غرق شدن والتر در زندگی نرمال و خیال پردازی هایش است. والتر که در گذشته به ماجراجویی علاقه داشته، پس از چندین سال کار به عنوان مسئول آرشیو عکس های مجله مجبور می گردد برای پیدا کردن یک عکس سفر کند و از مکان امن خودش بیرون بیاید. تماشا تصاویر خیره نماینده فیلم از طبیعت گرینلند و آیسلند خالی از لطف نیست.

Under the Tuscan Sun

فیلم زیر آفتاب توسکانی، قصه فرانسیس، نویسنده آمریکایی ست که پس از طلاق از همسرش تصمیم می گیرد به ایتالیا سفر کند. اتفاقات غیرمنتظره و تماشا آدم های تازه مسیر زندگی فرانسیس را عوض می نماید. اگر به ایتالیا و فرهنگ آن علاقه دارید تماشا این فیلم را از دست ندهید.

Jungle

جنگل، ماجرای واقعی سفر سه دوست به بولیوی و جنگل های آمازون در دهه 1980 میلادی است. پس از آشنایی با دنیاگردی دیگر برای تماشا قبیله های قدیمی، ماجراهایی برای این سه نفر پیش می آید که دست و پنجه نرم کردنشان با طبیعت وحشی این منطقه را برایمان به تصویر می کشد.

Little Miss Sunshine

دوشیزه کوچک شایسته، داستان سفر یک خانواده با یک ون زرد به استان کالیفرنیا آمریکاست که می خواهند هرطور شده کوچکترین عضو خانواده، آلیو، را به یک مسابقه برسانند. هر یک از افراد خانواده با مسئله ای روبه روست و در طول این سفر اتفاقاتی تلخ و شیرین برایشان می افتد که مانع رسیدن به موقع آن ها به این مسابقه گردد.

Hector and the Search for Happiness

هکتور و جستجوی خوشبختی، فیلمی درباره هکتور، روانشناسی است که تصمیم می گیرد تا کمی از زندگی یکنواختش فاصله بگیرد و سفر کند. در حین سفر هم از افرادی که با آن ها دیدار می نماید می پرسد که خوشحالی و شادی برایشان چگونه معنا می گردد.

اگر شما هم فیلمی با مضمون سفر دیده اید و به مسافرت و گشتن مکان های کشف نشده تشویقتان نموده، با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)

منبع: اسنپ تریپ

به "با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید