معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره

به گزارش وبلاگ بناب، هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند | Doubletree By Hilton Resort Marjan Island

هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند در اولین جزیره ساخته شده بشر در منطقه راس الخیمه امارات قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان اصلی در 9 طبقه و 723 اتاق و بعلاوه تعدادی ویلا می باشد که در سال 2013 ساخته شده اند. این هتل 600 متر ساحل اختصاصی از شن های سفید رنگ خلیج فارس را به خود اختصاص داده شد. ویلاها نیز با تمام وسایل و امکانات و بعلاوه بالکن هایی رو به خلیج می باشند. این هتل جزئی از هل های زنجیره ای دابل تری بای هیلتون بوده و تا مرکز خرید الحمرا 5 به مقدار 5 دقیقه رانندگی، تا فرودگاه دبی 76 کیلومتر یا 50 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه شارجه 63 کیلومتر یا 40 دقیقه فاصله دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با یکدیگر در خصوص این هتل لوکس بیشتر بدانیم.

معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره

خدمات رفاهی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند

در هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند، شما می توانید با پا گذاشتن بر روی شن های سفید رنگ ساحل از برخورد آفتاب با صورت خود لذت برده و بعلاوه از نشستن در داخل کلبه های ساحلی و یا زیر چترها از طبیعت ساحلی خلیج فارس لذت ببرید. مهمانان می توانند از 14 رستوران و 6 کافی شاپ موجود در هتل استفاده کنند. از خدمات رفاهی این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته هتل که پرسنل آن به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و روسی مسلط هستند، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات به مساحت 327 متر مربع، آرایشگاه، خدمات رزرو تور و بلیط، تاکسی فرودگاه (با دریافت هزینه اضافی) اشاره نمود.

از دیگر امکانات این هتل 6 سالن دیدار برای جلسات کاری، کلبه های کوچک کنار استخر به صورت رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، جایگاه کودک (با دریافت هزینه اضافی)، قسمتی برای استعمال دخانیات، ناظر بهداشتی بچه ها به صورت رایگان، صندوق امانات در قسمت پذیرش، سرویس بهداشتی در کنار ساحل، خدمات مجالس عروسی، شاتل برای رفتن به مراکز خرید (با دریافت هزینه اضافی)، آسانسور و بالابر، خشکشویی، امکان استفاده از خدمات کامپیوتری، بانک و خودپرداز، فروشگاه خرید هدیه و روزنامه فروشی، امکان خرید در داخل هتل، تراس در بالای هتل، کلبه های کوچک و چترهای رایگان ساحلی، فضای سبز و بعلاوه باشگاه ورزشی اشاره نمود.

امکانات تفریحی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند

از امکانات تفریحی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند می توان به 7 استخر روبازی که در فضای هتل واقع شده است، زمین تنیس، 2 عدد کافی شاپ در کنار استخرها . 4 کافه دیگر در سایر فضاهای هتل، تعداد 14 رستوران با تنوعی از غذاها، حمام ترکی، سالن اسنوکر، سونا، استخر بچه ها و اتاق بازی می باشد.

صبحانه بوفه این هتل همه روزه از ساعت 6:30 صبح الی 11 صبح با دریافت هزینه اضافی ارائه می گردد.

رستوران المرجان - Al Marjan Restaurant: این رستوران در اطراف استخر قرار داشته و غذاهای بین المللی را در هر سه وعده غذایی و همه روزه به صورت بوفه ارائه می کند.

رستوران شوفی روفتاپ لانژ - Sho Fee Rooftop Lounge: این رستوران غذا و نوسیدنی ها را در وعده های ناهار و سام ارائه می کند.

رستوران براسری - Brasserie Restaurant: این رستوران ساحلی به صورت اختصاصی غذاهای اروپایی را در وعده های ناهار و شام ارائه نموده و بعلاوه دارای غذاهای مخصوص بچه ها می باشد. برای این رستوران شما می بایست روز مورد نظر خود را رزرو نموده و بعلاوه می توانید غذای خود را در فضای باز میل نمایید.

رستوران وسپا - Vespa Restaurant: این رستوران ساحلی به صورت اختصاصی غذاهای ایتالیایی را در وعده های ناهار و شام ارائه نموده و بعلاوه دارای غذاهای مخصوص بچه ها می باشد. برای این رستوران شما می بایست روز مورد نظر خود را رزرو نموده و بعلاوه می توانید غذای خود را در فضای باز میل نمایید.

روستوران لابی - Lobby Lounge: این کافی شاپ غذاهای سبک بین المللی و نوشیدنی ها یرا به صورت 24 ساعته و همه روزه ارائه می کند.

کافی شاپ بورد واک - Boardwalk Pool Bar: این کافی شاپ در کنار استخر بوده و کلیه نوشیدنی ها و بعلاوه وعده ناهار را به همه روزه ارائه می کند.

رستوران بی کلاب - BayClub All Day Dining: این رستوران نیز به صورت همه روزه در وعده های صبحانه و شام به صورت بوفه آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد.

کافی شاپ بی ویو - BayViwe Pool Bar این کافی شاپ رو به خلیج و در کنار استخر قرار داشته و غذاهای سبک برای وعده های ناهار و بعلاوه نوشیدنی ها را ارائه می کند.

کافی شاپ انکور - Anchor Bar: این کافی شاپ در وعده های ناهار و شام و بعلاوه نوشیدنی ها به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات می باشد.

آیلندر کافی هاوس - Islander`s Coffee House: این کافی شاپ در وعده های صبحانه و ناهار آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد.

امکانات اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند

هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند با در اختیار داشتن 723 اتاق، در هر کدام از آن ها تهویه مطبوع، دستگاه پخش موسیقی و بعلاوه یخچال کوچک وجود دارد. در اتاق ها بالکن وجود داشته و هرکدام از آن ها دارای تلویزیون های متصل به شبکه های کابلی می باشد. سرویس دستشویی شامل حمام، دستشویی، دمپایی و بیده می باشد. اینترنت بی سیم در داخل اتاق با دریافت هزینه اضافی قابل ارائه می باشد. امکانات مورد استفاده برای مسافران تجاری شامل میز، صندوق امانات و بعلاوه تلفن می باشد. بعلاوه اتاق ها دارای بطری آب و چای ساز بوده و خدمتکار هتل همه روزه آن را تمیز خواهد نمود. از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می توان به سشوار، تخت خواب بچه به صورت رایگان، تخت اضافی با دریافت هزینه اضافی، امکان استفاده از اتاق های تو در تو، اتو و میز اتو و پرده های تیره رنگ می باشد.

انواع اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند

اتاق کینگ یا تویین با بالکن: این اتاق 32 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ (کینگ) و یا دو تخت تک نفره (تویین) می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن نیز می باشد.

اتاق کینگ یا تویین با بالکن رو به دریا: این اتاق 32 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ (کینگ) و یا دو تخت تک نفره (تویین) می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن و با نمایی از دریا می باشد.

اتاق دولوکس کینگ یا تویین با بالکن: این اتاق 45 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ (کینگ) و یا دو تخت تک نفره (تویین) می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن و بعلاوه دکور داخلی زیباتری می باشد.

اتاق دولوکس کینگ یا تویین با بالکن رو به دریا: این اتاق 45 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره بزرگ (کینگ) و یا دو تخت تک نفره (تویین) می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و بعلاوه دکور داخلی آن زیباتر نسبت به اتاق های ساده تر می باشد.

اتاق 2 کویین بی کلاب رو به دریا: این اتاق 49 متر مساحت داشته و دارای دو تخت دو نفره و یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و فضایی بزرگتر می باشد. این اتاق برای 2 بزرگسال و 2 کودک در نظر گرفته می گردد.

اتاق کینگ بی کلاب رو به دریا با دسترسی ساحل: این اتاق 49 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره و یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و فضایی بزرگتر و بعلاوه دسترسی مستقیم به ساحل و استخرها می باشد. این اتاق برای 2 بزرگسال و 2 کودک در نظر گرفته می گردد.

اتاق کینگ با دسترسی راحت: این اتاق 32 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و بعلاوه دسترسی مستقیم به ساحل و استخرها می باشد. این اتاق برای افرادی در نظر گرفته می گردد که امکانات خاصی را برای اتاق خود احتیاج دارند.

اتاق 2 کویین بی کلاب رو به دریا با دسترسی ساحل: این اتاق 49 متر مساحت داشته و دارای دو تخت دو نفره و یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و فضایی بزرگتر و بعلاوه دسترسی مستقیم به ساحل و استخرها می باشد. این اتاق برای 2 بزرگسال و 2 کودک در نظر گرفته می گردد.

سوییت جونیور کینگ: این اتاق 68 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره و یک مبل راحتی می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و فضایی بزرگتر به همراه نشیمن می باشد. این اتاق برای 2 بزرگسال و 2 کودک در نظر گرفته می گردد.

سوییت یک خوابه: این اتاق 84 متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره می باشد که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و فضایی بزرگتر به همراه نشیمن و چشم انداز خلیج فارس می باشد.

سوییت سه خوابه: این اتاق 180 متر مساحت داشته که 2 اتاق آن هر کدام دارای یک تخت بزرگ دو نفره و یک مبل راحتی و اتاق سوم دارای 2 تخت دو نفره میانه می باشد که در این سوییت 12 نفر می توانند حضور داشته باشند که علاوه بر امکانات عمومی اتاق ها دارای بالکن رو به دریا و دسترسی سریع به بیشتر بخش های هتل می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های نزدیک آن

زمین گلف الحمرا: فاصله تا هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند حدود 8.5 کیلومتر بوده که می توانید آن را با تاکسی در مدت حدود 10 دقیقه طی نمایید.

مرکز خرید الحمرا: فاصله هتل تا این مرکز خرید حدود 7 کیلومتر بوده و زمان رسیدن به آن با تاکسی در حدود 7 دقیقه می باشد.

پارک آبی آیسلند: فاصله تا این پارک آبی حدود 13 کیلومتر بوده و با خودرو 12 دقیقه زمان برای رسیدن به آن احتیاج است.

پارک آبی دریملند: این مرکز تفریحی تا هتل حدود 21 کیلومتر فاصله داشته و شما از طریق تاکسی در 20 دقیقه این راستا را طی خواهید کرد.

فرودگاه بین المللی دبی: این فاصله 78 کیلومتر بوده و در حدود یک ساعت زمان برای رسیدن به آن احتیاج است.

فرودگاه بین المللی شارجه: این فاصله 65 کیلومتر بوده و حدود 45 دقیقه زمان برای رسیدن به آن احتیاج می باشد.

موقعیت هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند

می توانید موقعیت مکانی این هتل را در نقشه گوگل ببینید.

آدرس هتل:

امارات متحده عربی، راس الخیمه، جزیره الحمرا، بلوار مرجان آیلند.

Marjan Island Boulevard,Jazira Al Hamra - Ras al Khaimah - United Arab Emirates

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید