موسیقی

هیرونوبو ساکاگوچی؛ از رویای نوازندگی حرفه ای تا خلق فاینال فانتزی (بازی سازان سرشناس)

هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi) نویسنده و کارگردان بازی های ویدیویی اهل کشور ژاپن است که به خاطر خلق مجموعه فاینال فانتزی شناخته می گردد.

12 فروردین 1402

تعطیلات کجا برویم؟ ، از سورتمه سواری در گلابدره تا غار شگفت انگیز وزیری

شمیران همه آنچه بخواهید از مراکز تفریحی و ورزشی گرفته تا روستاهای خوش آب و هوا و موزه های تماشای را در خود جای داده و می توانید با یک برنامه ریزی ساده، هر روز به تماشا یکی از این مراکز بروید.

9 فروردین 1402

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت دوم)

اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم تماشا، با این فیلم ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

23 آذر 1401

قابلیت حذف نویز اکتیو عالی اما گاهی اوقات خطرناک است!

قابلیت حذف نویز اکتیو یکی از برترین قابلیت هایی است که در هدفون های بی سیم شرکت های مختلف شاهد آن هستیم. اما این قابلیت همانقدر که عالی است، می تواند خطرناک هم باشد و در نتیجه باید یک سری تغییراتی روی آن صورت بگیرد.

13 مهر 1401

زیباترین قلعه های لهستان

در مرکز اروپا کشور لهستان با تاریخی خارق العاده قرار گرفته است. معماری لهستان بازتاب کننده گذشته آن است و این موضوع را به خوبی می توان از قلعه های بسیار زیبای آن متوجه شد. از ویرانه های باستانی تا کاخ های بازسازی شده و سلطنتی، در نقاط مختلف لهستان می توان...

23 مرداد 1401

10 سریال تلویزیونی بد که شروعی شگفت انگیز داشتند

بعد از اینکه اولین قسمت از سریال خانم مارول با نقدهای مثبت روبرو شد، هواداران می توانند امیدوار باشند که ادامه این سریال شبکه دیزنی پلاس هم به مقدار 50 دقیقه اول آن جالب باشد. در واقع دلایلی برای نگرانی وجود دارد چرا که پروژه های اخیر مارول همگی خوب نبوده...

28 تیر 1401

چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

بسکمک از افراد بر این باورند که بعضی وقت ها ارزش یک عکس از هزاران کلمه و نوشته بالاتر است. در عین حال گاهی یک عکس برای توصیف یک داستان کافی نیست. قرار دادن چندین تصویر در کنار هم به بیان بهتر یک داستان و احساسات موجود در آن کمک می کند. افزودن چندین عکس به...

16 تیر 1401

دانلود قسمت نهم سریال جیران با حجم رایگان

دانلود قسمت نهم سریال جیران از ساعت 8 صبح آدینه 19 فروردین ماه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت 9 سریال جیران با بالاترین کیفیت و نو به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

7 تیر 1401

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری هانوفر

ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری هانوفر برای شما نوشته شده است.

4 تیر 1401

آموزش بیت سازی موسیقی به آسانی آب خوردن !

خبرگزاری خبرنگاران- دغدغه ای که خیلی از جوان های علاقه مند به موسیقی و ساخت آهنگ به بیت سازی موسیقی می باشد که دوست دارند خیلی راحت و با زدن یک دکمه به هدف خودشان برسند. این به راستی یک رویا است و یا می توان آن را به تحقق رساند. پس در این مقاله ما با درک درستی...

2 تیر 1401

معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره

هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند | Doubletree By Hilton Resort Marjan Islandهتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند در اولین جزیره ساخته شده بشر در منطقه راس الخیمه امارات قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان اصلی در 9 طبقه و 723 اتاق و بعلاوه تعدادی ویلا می باشد که در سال...

14 خرداد 1401

مسافرخانه های کپسولی، عجیب ترین مسافرخانه های لندن

مسافرخانه هایی به شکل کپسول در لندن طراحی شده اند که سفری ارزان و راحت را برای شما ممکن می کنند.

16 اردیبهشت 1401

کافه موتزارت ، محل نواختن سمفونی نهم بتهوون در اتریش

کافه موتزارت در وینیکی از معروف ترین کافه ها در وین کافه موتزارت است. همه کافه ها در وین دارای یک گذشته طولانی هستند اما هیچ کدام به میزان کافه موتزارت مجذوب کننده نیستند.

19 فروردین 1401

دوازده شهر اروپایی مناسب سفر پاییزی

بازدید از اروپا در نیمه دوم سال، ضمن برخورداری از فرصت بازدید چشم انداز بی نظیر پاییز، به دلیل برودت هوا و کاهش اندازه سفر مقرون به صرفه تر است.

15 اسفند 1400

23 گجت برای داشتن پروازی راحت

تکنولوژی هرروز به یاری بشر می آید و وسایلی فراوری می نماید که به زندگی راحت تر یاری می نماید. گجت هایی مخصوص سفرهای هوایی ساخته شده اند که به شما یاری می نماید سفری راحت تر داشته باشید.

22 بهمن 1400

15 هتل در قلمروی حیوانات (قسمت اول)

آیا تا به حال در یک هتل لوکس به زرافه ها غذا داده اید؟ یا با صدای میمون ها از خواب پریده اید؟ در سراسر دنیا هتل هایی وجود دارند که میهمانان ماجراجو را به حیات وحش نزدیک کرده اند. برای آشنایی بیشتر با خبرنگاران همراه باشید.

15 بهمن 1400

جایی که پیاده ها عزیزتر از سواره ها هستند

تهران شهری برای پیاده روی نیست. ممکن است به قصد پیاده روی بیرون بیایید. ولی به جایی برسید که مجبور شوید سوار ماشین شوید چون پیاده روها یا تمام شده اند. یا خیلی باریک شده اند و فقط برای عبور یک گربه لاغر مناسبند یا اینکه به پارکینگ تغییر کاربری داده اند....

23 دی 1400

حضور 2 فیلم ایرانی در جشنواره نیوزیلندی

فیلم کوتاه عاشق و دریا به نویسندگی و کارگردانی علی مؤذن و فیلم کوتاه خورشیدگرفتگی به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی به بخش مسابقه جشنواره شو می شورتز راه یافتند.

19 شهریور 1400

پلی استیشن به بازار بازی های موبایل وارد می شود

سودآوری و رشد بزرگ بازی های موبایل به امری روشن و غیرقابل انکار تبدیل شده است که روز به روز شدت آن هم بیشتر می شود. همین امر باعث شده تا شرکت سونی هم اعلام کند که می خواهد حضور بیشتری را در این بازار تجربه کند و بعضی از بازی های بزرگ پلی استیشن را به شیوه...

16 تیر 1400

دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی گردید

حسن ریاحی با تایید شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر این دوره جشنواره شد.

4 تیر 1400
تعداد: (26)