برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ بناب، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: مسئله مهم پیش روی پردیس دانشگاه برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی است که با برگزاری نمایشگاه ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل می گردد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز

به گزارش گروه استانهای وبلاگ بناب، جلسه هماهنگی مدیران گروه های آموزشی پردیس های دانشگاه تبریز با موضوع آغاز کلاس های حضوری دانشجویان در سالن باران ساختمان مرکز رشد این دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه، مدیران گروه های آموزشی و اساتید شرکت کننده با قدردانی از زحمات هیئت رئیسه و کارکنان پردیس با تشریح نظرات خود در راستای بهبود و توسعه کیفی و آموزشی پردیس های دانشگاه به مسائل و مسائل ترم های گذشته اشاره نموده و به بیان راه چاره ها پرداختند.

سیّد صمد حسینی، مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس های دانشگاه هم در این جلسه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از کوشش های اساتید و مدیران گروه های آموزشی قدردانی کرد و در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده پرداخت.

در این جلسه موضوعاتی همانند نحوه برگزاری کلاس های حضوری (اعم از زمان و مکان برگزاری)، نحوه برگزاری در ماه مبارک رمضان، مسائل مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، قوانین جاری، مصوبات شورای راهبردی، هیئت رئیسه و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس و سایر مسائل و برنامه های آینده پردیس را تشریح شد.

در ادامه این نشست، پورزیاد، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه به معرفی و توضیح اهداف و برنامه های مرکز رشد دانشگاه پرداخت و مسئله مهم پیش روی پردیس را برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی بیان کرد و اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری نمایشگاه مذکور در آبان ماه سالجاری، بیش از پیش ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل گردد.

گفتنی است، هم اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین المللی ارس - جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید