همایشها و نمایشگاه ها

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

خودرو سال در اولین روز کاری نمایشگاه خودرو ژنو اعلام شد. در این مراسم اعلام شد رنو خودرو سال 2024 شده است و این هفتمین بار است که رنو به این جایگاه می رسد.

7 اسفند 1402

بنیاد ملی نخبگان از نخبگان فرهنگی و ادبی حمایت می نماید

ناصر باقری مقدم، رئیس بنیاد ملی نخبگان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره سیاست حمایتی این بنیاد در حوزه فرهنگ و هنر بیان نمود: اگر نخبگان با معیارهای دقیق و صحیح شناسایی شوند و از بنیاد ملی نخبگان به عنوان فرد نخبه به دستگاه ها و جامعه نشر معرفی...

14 خرداد 1402

جف بزوس با بلو اوریجین، ماه را فتح می نماید ، ساخت دومین فرودگر ماه ناسا

بلو اوریجین متعلق به جف بزوس فرودگر نو روی ماه با نام بلو مون را برای فضانوردان آرتمیس خواهد ساخت.

3 خرداد 1402

نمایش سلاح های دوره باستان در موزه رشت

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگاران از نمایش سلاح های دوره باستان در موزه رشت اطلاع داد و اضافه کرد: به مناسب روز جهانی محوطه ها و بناهای تاریخی و روز ارتش بخش سلاح های دوره باستان موزه رشت افتتاح شد.

31 فروردین 1402

تعطیلات کجا برویم؟ ، از سورتمه سواری در گلابدره تا غار شگفت انگیز وزیری

شمیران همه آنچه بخواهید از مراکز تفریحی و ورزشی گرفته تا روستاهای خوش آب و هوا و موزه های تماشای را در خود جای داده و می توانید با یک برنامه ریزی ساده، هر روز به تماشا یکی از این مراکز بروید.

9 فروردین 1402

تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی

آخرین خودروی تفریحی کمپر طراحی شده به وسیله گروهی از مهندسین خلاق در کمپانی اکشن موبیل یکی از پیشرو ترین و قوی ترین و به اصطلاح خشن ترین محصولات این شرکت است، پلنگ قدرتمند و خشمگینی که روی بدنه این خودروی تفریحی حک شده بر پیشرو و قدرتمند بودن این خودرو...

26 مهر 1401

تحقق وعده رئیس جمهور به دانش آموزان لبد کوهرنگ

امروز شنبه دوم مهرماه، زنگ مهر در مدرسه لبد کوهرنگ که رئیس جمهور قول ساخت آن را داده بود نواخته شد.

4 مهر 1401

درخواست مهم کی روش از مهدی تاج

این اتفاق تا اکنون در فوتبال ایران رخ نداده است و صحبت قاطعانه سرمربی تیم ملی در این خصوص اعضای هیات رییسه را مجاب به ادامه حمایت از اسکوچیچ کرد و در نهایت تصمیم اعضای کمیته فنی از سوی اعضای هیات رییسه وتو شد.

21 شهریور 1401

پوشش 5G در تمام مراکز استان ها و شهرهای اصلی؛ برنامۀ ایرانسل برای 2 سال آینده

بیش از یک سال پس از راه اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیرۀ کیش و همزمان با برگزاری نمایشگاه KITEX 2022، سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401، با حضور آنلاین رگولاتور ارتباطات و حضور معاون فنی و مهندسی ایرانسل، معاون فنی و توسعه...

26 تیر 1401

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری هانوفر

ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری هانوفر برای شما نوشته شده است.

4 تیر 1401

مجموعه ای از تابلوهای نقاشی پل سزان برای نخستین بار در بریتانیا به نمایش گذاشته می شود

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، مجموعه ای از تابلوهای نقاشی پل سزان برای نخستین بار در بریتانیا به نمایش گذاشته می شود.

31 خرداد 1401

معرفی هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند ، 5ستاره

هتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند | Doubletree By Hilton Resort Marjan Islandهتل دابل تری بای هیلتون مرجان آیلند در اولین جزیره ساخته شده بشر در منطقه راس الخیمه امارات قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان اصلی در 9 طبقه و 723 اتاق و بعلاوه تعدادی ویلا می باشد که در سال...

14 خرداد 1401

توضیحات تازه مربی پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی دربی

پس از بازی پرسپولیس و طرفدار هیچ کدام از بازیکنان و کادر پرسپولیس تمایلی به صحبت نداشتند و درحالی که ما ناامیدانه به سمت در خروج می رفتیم حمید مطهری را پایین اتوبوس تیم دیدیم. او تمایلی به صحبت نداشت اما از او خواستیم به سوالات ما پاسخ دهد. مطهری با صدایی...

7 خرداد 1401

برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز

مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: مسئله مهم پیش روی پردیس دانشگاه برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی است که با برگزاری نمایشگاه ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل می گردد.

4 خرداد 1401

پخش شایعه هایی درباره کاهش تعداد بازدیدکنندگان یا تعطیلی پاویون بعضی کشورها در اکسپو دبی

ایسنا/ براساس اخبار واصله، پخش شایعه هایی درباره کاهش تعداد بازدیدکنندگان یا تعطیلی پاویون بعضی کشورها در اکسپو دبی صورت گرفت.

6 اردیبهشت 1401

رونمایی لاستیک ساختار جامد بدون احتیاج به باد ؛ لاستیک هانکوک را بشناسید

لاستیک هانکوک به عنوان لاستیک ساختار جامد بدون احتیاج به باد رونمایی شد.

11 اسفند 1400

نمایشگاه مجازی کتاب به کشور های همسایه معرفی گردد

به گزارش خبرنگاران ، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی یک امر اجتناب...

24 بهمن 1400

خاتمه دوران بازی ستاره نو بارسلونا

به نظر می رسد روز خداحافظی سرخیو آگوئرو از فوتبال فرا رسیده و ستاره پیشین منچسترسیتی و فعلی بارسلونا چهارشنبه این خبر را اعلام خواهد نمود.

27 دی 1400

راه اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان از تجهیز و راه اندازی کارگاه مشترک با ایساکو برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو اطلاع داد.

19 دی 1400

رویداد ریورس پیچ صنعت لوازم خانگی برگزار گردید

رویداد ریورس پیچ (ارائه احتیاج های فناورانه) با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در محل نمایشگاه بین المللی تهران در برگزار گردید.

8 دی 1400
تعداد: (39)