رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

به گزارش وبلاگ بناب، خودرو سال در اولین روز کاری نمایشگاه خودرو ژنو اعلام شد. در این مراسم اعلام شد رنو خودرو سال 2024 شده است و این هفتمین بار است که رنو به این جایگاه می رسد.

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

وبلاگ بناب - الهام زهره وند: رنو سنیک نو در مراسمی که در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو (GIMS) برگزار گردید، به عنوان خودروی سال 2024 معرفی گردید.

در مراسم اعلام خودروی سال که امروز - 7 اسفند ماه 1402 - برگزار گردید، رنو Scenic E-Tech با 329 رای به دست آورده از سوی وبلاگ بناب مقام اول را از آن خود کرد.

از نظر 22 عضو هیئت داوران، این SUV از بین هفت فینالیست برترین خودرو سال است. در طی 61 دوره ای که خودرو سال انتخاب می گردد این هفتمین باری است که رنو این جایزه را به دست می آورد.

ب ام و سری 5 با مجموع 308 رای نزدیک به رنو سنیک بوده، و جایگاه دوم را به دست آورده است. پس از آن پژو 3008 نو با 197 رای سوم شده است.

چرا رنو از ایران رفت؟ پاسخ این پرسش را از زبان پیمان کارگر مدیرعامل سابق شرکت اینفینیتی و از مدیران ارشد گروه رنو در کانال یوتیوب وبلاگ بناب پلاس بشنوید:

دیگر فینالیست های این جایزه کیا EV9 با (190 امتیاز)، ولوو ای اکس30با(168 امتیاز)، BYD Sealبا (131امتیاز) و تویوتا C-HR با (127 امتیاز) بودند.

باید گفت که چهار مدل از هفت مدل فینالیست کاملا الکتریکی بودند، از جمله برنده و سه مدل دیگر دارای نسخه های کاملاً برقی و یا پلاگین بودند.

جزئیات قوی ترین خودرو ایرانی را در کانال یوتیوب وبلاگ بناب پلاس دیدن کنید:

مراسم خودروی سال اولین رویداد نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو بوده است.

هیئت داوران خودروی سال 2024 از 58 عضو به نمایندگی از 22 کشور تشکیل شده است و هدف آن معرفی برترین خودروی نو در حال فروش است.

ویژگی های رنو سنیک E-Tech

این خودرو در مدل پایه با یک موتور برقی با توانایی فراوری 170 اسب­ بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور عرضه می گردد. این موتور که روی محور جلو خودرو نصب شده است، با باتری های نیکل-منگنز-کبالت (NMC) ساخت ال جی به ظرفیت 60 کیلووات ساعت کار می نماید. پیمایش خودرو با این موتور 420 کیلومتر اعلام شده است.

شتاب صفر تا صد رنو سنیک 2024 با یان موتور 9.3 ثانیه است و بیشترین سرعت آن به 150 کیلومتر برساعت می رسد.

رنو سامسونگ XM3 سروش دیزل رونمایی شد / همه چیز درباره رنو آرکانا کره ای

محصولات داچیا در ایران با نشان رنو به فروش می رسند / آشتی با فرانسوی ها؟

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید / آنالیز رنو سامسونگ QM6 وارداتی

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن + راهنمای خرید

موتور سه سیلندر GDI هم توان با موتور EFP ایران خودرو/ بازنشستگی موتورهای EF7

منبع: بیت ران

به "رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید