خودرو

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

خودرو سال در اولین روز کاری نمایشگاه خودرو ژنو اعلام شد. در این مراسم اعلام شد رنو خودرو سال 2024 شده است و این هفتمین بار است که رنو به این جایگاه می رسد.

7 اسفند 1402

انتخاب یک رنگ خاص برای تاکسی های برقی

سید مجتبی شفیعی دبیر شورای عالی ترافیک گفت: رنگ ناوگان تاکسی برقی کشور در جلسه 191شورای عالی ترافیک آبی فیروزه ای معین شده است.

8 بهمن 1402

این خودرو شاسی بلند نو وارداتی بازار ایران است!

جیلی آزکارا به عنوان شاسی بلند وارداتی فردا موتورز به ایران آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات Geely Azkarra آشنا می شویم.

22 مرداد 1402

فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟

در گزارشات قبلی، لیستی از خودرو های وارداتی را منتشر شد. طبق آخرین اخبار منتشره، این لیست با تغییراتی همراه بود.

5 تیر 1402

سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس واقع شده است.

24 خرداد 1402

کاهش هزینه های زمانی و کاری برای مؤدیان مالیاتی ، چگونه قوانین پیچیده حقوقی و مالیاتی را ساده کنیم؟

آگاه نبودن از قوانین مالیاتی و نیز پیچیده بودن بعضی از قوانین این حوزه، خیلی از اوقات موجب می گردد خسارت های سنگینی به افراد و شرکت هایی که موظفند مالیات خود را پرداخت نمایند، وارد گردد.

7 اردیبهشت 1402

تعطیلات کجا برویم؟ ، از سورتمه سواری در گلابدره تا غار شگفت انگیز وزیری

شمیران همه آنچه بخواهید از مراکز تفریحی و ورزشی گرفته تا روستاهای خوش آب و هوا و موزه های تماشای را در خود جای داده و می توانید با یک برنامه ریزی ساده، هر روز به تماشا یکی از این مراکز بروید.

9 فروردین 1402

قطار تبریز به وان، تنها قطار ایرانی به مقصد ترکیه

یکی از مقاصد گردشگری که بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می گیرد کشور ترکیه است که با داشتن منطقه ها زیبا و شهرهای دیدنی، این کشور را به قطب گردشگری بزرگ تبدیل کرده است.

7 اسفند 1401

10 روش از بین بردن کپک ماشین لباسشویی و پیشگیری از آن

آشنایی با راه های از بین بردن کپک ماشین لباسشویی می تواند در کنار افزایش طول عمر ماشین لباسشویی، از بد بو شدن لباس ها و بعلاوه آسیب به بافت آن ها نیز جلوگیری کند. باقی ماندن رطوبت در واشرها و لاستیک های ماشین لباسشویی موجب ایجاد کپک و بوی نامطبوع در ماشین...

19 بهمن 1401

خوشگذرانی در جنگل سنگی سینگی دبماراها و لذتی بی بدیل

بی جهت نیست که آن را غرب وحشی می نامند. زمین سرخ، درختان کوتاه تنومند و رودخانه های قهوه ای ناحیه دورافتاده غربی کشور در چشم انداز ها عجیب و حیرت انگیز ماداگاسکار خلاصه شده است. از اینجا تنها چند جاده برای اتصال به نقاط دیگر کشور وجود دارد. این ناحیه دور...

9 بهمن 1401

سیلک با قدمتی طولانی سند شخصیت و ملیت ما است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، سیلک با قدمتی طولانی سند شخصیت و ملیت ما است.

1 بهمن 1401

9 ابزار دستی مهم که حتما باید در جعبه ابزارتان داشته باشید

جعبه ابزار یکی از وسایل ضروری در هر خانه و خودرو است، اما کمتر درباره آن صحبت می گردد. شاید در نگاه اول به این موضوع، حداقل برای خانه، مهم به نظر نرسد اما وقتی پایه صندلی صدا می دهد یا یکی از پریزهای برق کار نمی کند احتیاج به چند ابزارآلات ساده را احساس...

28 دی 1401

5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید

اگرچه پیدا کردن مدل و طراحی مدنظر شما در زمان خرید سرویس غذاخوری مهم است، اما عواملی مانند وزن و دوام آن هم باید در انتخاب شما نقش داشته باشد. به همین دلیل قبل از آغاز خرید این دسته از محصولات، تصمیم بگیرید که به سرویس هایی با چه تعداد ظرف احتیاج دارید...

27 دی 1401

افتتاح بلندترین زیپ لاین دنیا در راس الخیمه خاورمیانه

متصل شدن به زیپ لاین، مخصوصا بلندترین زیپ لاین دنیا جرات زیادی می طلبد. پس از ان می توانید با شتاب نزدیک به 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر)در سرازیری بلندترین کوه های ایالات متحده عربی فریاد بزنید. احتمالا به همان اندازه جدیت می طلبد که 177 دلار برای سواری مختصر...

15 دی 1401

داستان جالب اولین اتوبان ایران و گرفتن باج از رانندگان!

اولین اتوبان ایران کی ساخته شد؟ کی بود که مردم ایران به عوارضِ راه می گفتند باجِ راه؟ زیاد دور نیست؛ اتوبان تهران-کرج در دهه 40 شمسی، نخستین مواجهه ایرانی ها با اتوبان و ایستگاه عوارضی بود و مبلغ عوارض هم یک تومان بود!

12 دی 1401

مینی کامیون های خودران وارد جاده های کالیفرنیا می شوند

مینی کامیون های خودران سبک وزن به شکل آزمایشی وارد جاده های کالیفرنیا شدند. این نخستین باری است که مجوز تردد کامیون های خودران باری به شکل رسمی صادر می گردد.

10 دی 1401

شکستگی لوله خط انتقال آب شرب تصفیه خانه بزرگ گیلان ترمیم شد

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان گفت: عملیات ترمیم شکستگی و برطرف نشست آب از لوله خط انتقال آب شرب در خروجی تصفیه خانه بزرگ گیلان که از صبح دوشنبه هفته گذشته شروع شده بود، به انجام رسیدو آب 24 هزار مشترک دوباره برقرار شد.

7 آبان 1401

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 11S در خبرنگاران

در این مطلب به معرفی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی میان رده شیائومی ردمی نوت 11S می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، شارژر و برچسب محافظ لنز دوربین می شوند.

5 آبان 1401

تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی

آخرین خودروی تفریحی کمپر طراحی شده به وسیله گروهی از مهندسین خلاق در کمپانی اکشن موبیل یکی از پیشرو ترین و قوی ترین و به اصطلاح خشن ترین محصولات این شرکت است، پلنگ قدرتمند و خشمگینی که روی بدنه این خودروی تفریحی حک شده بر پیشرو و قدرتمند بودن این خودرو...

26 مهر 1401

قابلیت حذف نویز اکتیو عالی اما گاهی اوقات خطرناک است!

قابلیت حذف نویز اکتیو یکی از برترین قابلیت هایی است که در هدفون های بی سیم شرکت های مختلف شاهد آن هستیم. اما این قابلیت همانقدر که عالی است، می تواند خطرناک هم باشد و در نتیجه باید یک سری تغییراتی روی آن صورت بگیرد.

13 مهر 1401
تعداد: (100)