5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید

به گزارش وبلاگ بناب، اگرچه پیدا کردن مدل و طراحی مدنظر شما در زمان خرید سرویس غذاخوری مهم است، اما عواملی مانند وزن و دوام آن هم باید در انتخاب شما نقش داشته باشد. به همین دلیل قبل از آغاز خرید این دسته از محصولات، تصمیم بگیرید که به سرویس هایی با چه تعداد ظرف احتیاج دارید و در کنار آن قصد دارید که چقدر هزینه کنید؟ بنابراین در این نوشتار از سری راهنماهای خرید خبرنگاران مگ این بار به سراغ انواع سرویس های غذاخوری می رویم و علاوه بر ارائه نکاتی اساسی برای انتخاب و خرید برترین مدل ها شما را با محبو ب ترین ها و پرفروش ترین های بازار هم آشنا می کنیم.

5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید

لیست محتوا

انتخاب سرویس غذاخوری بر اساس تعداد اعضای خانواده

انتخاب سرویس غذاخوری بر اساس جنس متریال سازنده

5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید!

معرفی پرفروش ترین سرویس های غذاخوری

انتخاب سرویس غذاخوری بر اساس تعداد اعضای خانواده

به طور کلی سرویس های چهار تا شش پارچه برای خانواده های دو نفره و هشت تا 12 پارچه برای خانواده ای چهار یا پنج نفره توصیه می گردد. اگر جزو افرادی هستید که گاهی برای تفریح مهمانی می گیرید، می توانید یک سرویس کوچک برای استفاده روزمره بخرید و در کنار آن تعدادی بشقاب ارزان قیمت را برای زمانی که مهمان دارید، بخرید.

البته بسته به کیفیت سرویس غذاخوری، ظروف می توانند از 50 هزارتومان برای هر پارچه تا حدودا 2 میلیون تومان (1401) برای یک ست پنج پارچه چینی قیمت داشته باشند.

انتخاب سرویس غذاخوری بر اساس جنس متریال سازنده

فراورینمایندگان محصولات خانگی می توانند مواد سرامیکی مناسب برای ساخت سرویس های غذاخوری را با استفاده از مواد مختلفی بسازند، اما مسلما همه این مواد به یک میزان دوام ندارند.

در حالت کلی توصیه می کنیم که سرویس های غذاخوری چینی (از نوع میان رده و نه چندان گران قیمت) را به عنوان گزینه ای معقول و مالی در نظر داشته باشید، چراکه این دسته از محصولات برای استفاده روزمره ایدئال اند، ارزان هستند، نگهداری آسانی دارند، محکم اند و چه برای استفاده روزمره و چه یک مهمانی شام مناسب و کاربردی هستند.

مدل های گران قیمت سرویس غذاخوری چینی انتخابی زیبا برای مناسبت های رسمی است، اما اغلب احتیاج به پاک کردن لکه ها انگشت و آب به شکلی دائمی دارند، بنابراین برای استفاده روزانه چندان ایده ئال نیستند. بعلاوه مدل های رده بالا اغلب با طلا تژئین شده اند که شست وشوی آن ها را ملزم به دقت نظر بیشتر می نماید.

جالب است بدانید که تحقیقات نشان می دهد که اغلب زوج ها پس از ازدواج به سراغ مدل های گران قیمتی از ظروف چینی می روند، اما به میزان کافی از آن استفاده نمی نمایند. این دسته از سرویس ها فضای زیادی را اشغال می نمایند و به مرور زمان قدیمی می شوند، بنابراین توصیه می کنیم که کار خود را با انتخاب سرویسی چینی و از نوع میان رده آغاز کنید و سپس بنا بر احتیاج خود به مرور زمان سرویس خود را تعویض کنید.

سرویس غذاخوری از نوع چینی معمولی

ظروف چینی معمول عمدتاً ترکیبی از خاک رس، فلدسپات و کوارتز هستند که در کوره هایی در دمای بسیار بالا (بالای 100 درجه سانتی گراد) پخته می شوند به همین علت هم می توان آن ها را در مایکروویو قرار داد.

اگرچه مقاومت این دسته از محصولات چینی برای مصرف روزانه، شست وشو در ماشین ظرفشویی و ماکروویو زبان زد است، اما باید در نظر داشته باشید که در صورت وجود طرح بر روی ظروف، این نقش ها چندان مقاوم نیستند و ممکن است به مرور زمان پاک شوند. بنابراین اگر در پی سرویس چینی هستید که به عنوان دم دستی از آن بهره ببرید، یکی از مهم ترین اصول این است که نقش و نگارهای آن بدون طلا و پلاتین باشد.

به طور کلی ظروف چینی دارای قیمت های متفاوتی هستند و در بازار از گزینه هایی ارزان و دم دستی تا بسیار گران قیمت و لوکس دسته بندی می شوند.

سرویس های غذاخوری چینی از نظر وزن و رنگ بسیار متفاوت هستند و مدل هایی با رنگ پایه سفید ممکن است در طیفی وسیعی از رنگ ها از سفید روشن گرفته تا سفید مایل به خاکستری یا آبی متغیر باشد، بنابراین هنگام خرید ظروف سرویس غذاخوری چینی سفید، توصیه می کنیم که دستمالی سفید رنگ با خود به فروشگاه ببرید، تا بتوانید از بابت سفیدی خالص محصول مطمئن شوید.

سرویس غذاخوری چینی استخوانی

چینی استخوانی یکی دیگر از متریال مورد استفاده در سرویس های غذاخوری است و از همان مواد سرامیکی (مانند چینی) ساخته می شوند با این تفاوت که ماده ای به نام استخوان کلسیفیه (تا 50 درصد) به آن اضافه می گردد. استخوان کلسیفیه یا خاکستر استخوان ماده ای است که از استخوان حیوانات گرفته می گردد و رنگ کرم تر و شفافیت بیشتری را نسبت به چینی معمولی به ظروف می دهد.

چینی استخوانی معمولاً گران تر از چینی معمولی است و البته این افزایش قیمت به علت این است که فراوری این دسته از سرویس های غذاخوری کمی دشوارتر است. جالب است بدانید اگرچه چینی استخوانی معمولاً نازک تر و سبک تر از چینی های معمولی به نظر می رسد، اما به طرز شگفت آوری بادوام است.

لازم به تاکید است که سرویس های چینی استخوانی برای قرارگیری در مایکروویو ایمن نیستند و در صورتی که همراه با تزئینات خاصی بر روی بدنه ظروف باشند، ممکن است با قرارگیری در مایکروویو این نقش و نگارها دچار آسیب شوند.

سرویس غذاخوری از نوع استون ور

این دسته از ظروف غذاخوری معمولا در دو نوع ویترای و نیمه ویترای در بازار وجود دارند و از موادی مشابه با چینی، اما در نسبت های مختلف ساخته می شوند. از آن جایی که از خاک رس در ساخت سرویس غذاخوری از نوع استون ور استفاده می گردد، این محصولات از رنگ های در تناژ سفید خالص دور هستند و رنگ و طراحی روستیک دارند. گفتنی است که بیشتر ظروف استون ور ضخیم تر از نمونه های چینی هستند.

به طور کلی این دسته از کالاها اغلب در دمایی بین 1200 تا 1300 درجه سانتی گراد پخته می شوند، در حالی که ظروف سرامیک معمولی تا نهایت 1100 دما را تحمل می نمایند. با توجه به همین شرایط آماده سازی هم سرویس های غذاخوری استون ور هنگام سرو نوشیدنی های و موادغذایی داغ تحمل دمایی بیشتری دارند.

سرویس غذاخوری از نوع اوپال (آرکوپال)

انواع ظروف غذایی شیشه ای که بیشتر تحت عنوان آرکوپال در ایران شناخته می شوند، در اصل اوپال نام دارند. این دسته از سرویس های غذاخوری از 100 درصد شیشه ساخته شده اند و عمدتاً رنگ سفید خود را از افزودن عنصر فلوئور به ترکیبات شیشه به دست می آورند. این نوع از انواع سرویس غذاخوری در دمای بسیار بالا و همراه با اضافه شدن بعضی ترکیبات و عناصر خاص، شکل و شمایلی زیبا به خود می گیرند و در عین حال مقاومت چشمگیری دارند.

جالب است بدانید که به علت فرآیند خاصی که در آن ظروف اوپال ساخته می شوند، این دسته از کالا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و از جمله مهم ترین رقیب برای ظروف چینی و سرامیکی به شمار می روند. سرویس غذاخوری از نوع اوپال (آرکوپال) وزن سبکی دارد به همین علت هم غالباً افراد از این ظروف غذاخوری برای مصارف روزانه استفاده می نمایند.

علاوه بر این، وجود رنگ های متنوع این محصول که امروزه در بازار موجود هستند نیز تنوع انتخاب را بیشتر می نماید. بعلاوه از آن جایی که سرویس غذاخوری آرکوپال مقاومت گرمایی بالایی دارد، می توان آن ها را داخل مایکروویو قرار داد.

5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید!

در این قسمت به ارائه نکاتی اساسی و ظریف در انتخاب و خرید این دسته از محصولات می پردازیم تا بتوانید خرید رضایت بخش را رقم بزنید.

1. به وزن ظروف سرویس توجه کنید.

وزن انواع سرویس غذاخوری با توجه به متریال سازنده به اندازه قابل توجهی فرق دارد، ظروفی از جنس استون ور معمولا در دسته سرویس های سنگین وزن پسته بندی می شوند در حالی که چینی های استخوانی و آرکوپال را می توان به عنوان محصولاتی سبک طبقه بندی کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم در زمان خرید به شکل حضوری ظروف را در دست بگیرید و خودتان وزن آن را بسنجید.

بعلاوه ایده خوبی است که دسته ای از بشقاب ها یا کاسه ها را بردارید تا آزمایشی در خصوص اندازه سنگینی این کالاها در زمان خروج از کمد انجام دهید. به خاطر داشته باشید که ظروف غذاخوری سنگین تر لزوما با کیفیت تر یا بادوام تر نیستند برای اثبات این حرف در نظر داشته باشید که چینی استخوانی بسیار سبک وزن است، اما به میزان ظروف چینی یا استون ور ضخیم و سنگین نیست.

2. میزان و شکل هر پارچه را در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید سرویس غذاخوری توجه به میزان و شکل ظروف با توجه به عادات غذاخوری و فضای نگهداری شما است. به همین دلیل به منظور ارائه درکی بهتر برای هر یک از ظروف معمول در یک سرویس غذاخوری نکاتی را بیان می کنیم.

  • بشقاب های سرویس غذاخوری

به طور کلی وجود لبه های پهن تر در ساختار بشقاب ظرفیت کلی سطح آن را کاهش می دهد. بنابراین اگر علاقه مندید که فضای بی فایده زیادی در بشقاب خود نداشته باشید یا فضای بیشتری برای وعده های بیشتر غذا ارائه گردد، توصیه می کنیم بشقاب هایی با لبه های باریک و غیر عریض تهیه کنید.

بعضی از گزینه های بازار ظروفی با کفی ای صاف و بدون لبه به سبک کوپه دارند، در حالی که بعضی از بشقاب ها از لبه بیرونی به سمت داخل شیب دارند، که باعث می گردد سس ها در مرکز بشقاب جمع شوند.

  • کاسه های سرویس غذاخوری

اگرچه بعضی از سرویس های غذاخوری بازار چندین سبک و میزان مختلف کاسه را ارائه می نمایند، اما بهتر است که از قبل در خصوص کاسه های مورد احتیاج خود تصمیم گیری کنید. کاسه های عمیق جزو گزینه هایی همه کاره هستند و برای سرو انواع غلات صبحانه، و سالاد مناسب ترین گزینه اند در حالی که مدل های پهن تر برای سرو سوپ به میزان کم و به عنوان پیش غذا و انواع خورشت طراحی شده اند.

در بازار سرویس های غذاخوری کاسه هایی با کفی گرد به کاسه هایی با کفی صاف ترجیح داده می گردد چراکه از می توان از لبه های شیب دار آن ها راحت تر غذا خورد. بعلاوه کاسه های عمیق با لبه های شیب دار چندان خوشایند نیستند، چراکه دائما احساس می گردد قاشق در حال غرق شدن در ظرف است!

  • لیوان، فنجان و نعلبکی در سرویس

سرویس های دارای فنجان چای و نعلبکی جزو گزینه های رسمی تر به شمار می روند و یاری می نمایند که میز شما عاری از لکه های های قهوه یا چای باشد. البته مسلما انتخاب بین مدل های مختلف لیوان و فنجان کاملا شخصی و سلیقه ای است ولی در دست گرفتن این محصولات و امتحان کردن آن ها می تواند راحتی در استفاده را برای شما تضمین کند.

3. اقلام سرویس را به دقت وارسی کنید.

همان طور که می دانید کیفیت ساخت یک سرویس غذاخوری می تواند ضامن طول عمر بالای آن هم باشد، به همین علت هم به منظور آنالیز همه جانبه این دسته از کالاها، بهتر است شفافیت، وزن سبک، ثبات طرح و رنگ و عدم وجود خط و خش و لکه در ساختار آن را به خوبی آنالیز کنید.

4. یک سرویس غذاخوری بخرید!

مطمئنا بارها شنیده اید که بهتر است سرویس روزمره را از سرویس مهمان ها جدا کنید! اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود انواع مختلفی از محصولات میان رده و خوش قیمت که می توانند در مهمانی ها هم کاربرد داشته باشند، در نظر گرفتن چنین رویه ای چندان جالب نیست.

از طرفی شما توصیه می کنیم که خود را از لذتِ خوردن یک غذای خوشمزه در ظروفی زیبا، محروم نکنید و در کنار آن بدانید که یک انتخاب همه کاره نه تنها از منظر زیست محیطی ارزشمند است، بلکه در صرفه جویی در هزینه ها هم نقش به سزایی دارد.

5. طرح و نقشی ماندگار انتخاب کنید!

در زمان خرید سرویس غذاخوری بهتر است که به طرح ها و نقش های محصول از دو جنبه نگاه کنید! به یاد داشته باشید که اگر تنها یک ست ظروف غذاخوری خریداری می کنید بهتر است گزینه ای باشد که هم در استفاده روزمره و هم در محیط های رسمی کارا باشد.

ست هایی با طرح های پیچیده و شلوغ شاید از نظر بعضی از افراد مجذوب کننده باشند اما به یاد داشته باشید که ممکن است به مرور زمان قدیمی شوند. بنابراین توصیه می کنیم که ظروف غذاخوری را با ظاهری کلاسیک و عاری از طرح ها و خطوط شلوغ انتخاب کنید. به همین دلیل متخصصین این حوزه ظروف غذاخوری رنگی را برای به عنوان سرویس اصلی و مهمان به هیچ وجه توصیه نمی نمایند، چراکه از منظر زیبایی شناسی میزی چیده شده با ظروف چینی سفید رنگ با تک گل های سرخ یا صورتی می تواند فضا را نسبت به بشقاب های رنگی بسیار زیبا و چشم نواز کند.

معرفی پرفروش ترین سرویس های غذاخوری

در کنار نکات مطرح شده در این راهنمای خرید، چندان خالی از لطف نیست اگر به سراغ معرفی پرفروش ترین سرویس های غذاخوری در سایت وبلاگ بناب هم برویم.

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس

یکی از گزینه های 28 پارچه بازار که برای یک خانواده 6 نفره محصولی ایدئال است، سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس است. این سرویس غذاخوری شامل انواع بشقاب برای سرو غذای اصلی، دسر و سالاد است و در کنار آن نمک پاش و فلفل پاش هم دارد.

این کالا از جنس چینی درجه یک است و شما می توانید با خیال راحت آن ها را در ماشین ظرفشویی یا مایکروویو بگذارید. گفتنی است که قطر بشقاب های غذاخوری این محصول به 25 سانتی متر و خورشت خوری های آن با 22 سانتی متر است.

سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل سفید درجه یک

875,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل ریوا

یکی از سرویس های غذاخوری زیبا و در عین حال مقاوم بازار سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل ریوا است که برای استفاده یک خانواده 6 نفره مناسب است. این نوع سرویس علاوه بر بشقاب های مختلف دارای یک دیس غذاخوری هم هست و تک تک اقلام آن از جنس چینی است.

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران دارای شش عدد پیش دستی و نمک پاش و فلفل پاش است و در کنار آن کاملا خوش دست و باکیفیت طراحی و به بازار عرضه شده است.

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل ریوا درجه یک

1,555,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس چینی 27 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو مدل فلورانس درجه یک

اگر در پی سرویس غذاخوری ای خاص و کاملا منحصربه فرد هستید، پیشنهاد می کنیم که نگاهی به سرویس چینی 27 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو مدل فلورانس به عنوان کالایی خوش قیمت و زیبا بیاندازید.

این نوع سرویس غذاخوری دارای 27 قلم کالا در ست خود است که این 27 پارچه انواع بشقاب، نمک پاش و فلفل پاش را شامل می گردد. کلیه محصولات این مجموعه قابل شست وشو در ماشین ظرفشویی است و علاوه بر آن می توانید با خیال راحت این کالاهای چینی را در مایکروویو قرار دهید. قطر بشقاب های غذاخوری این سرویس 206.5 و خورش خوری های آن 20.5 سانتی متر است و در کنار آن داخل اقلام کاملا لعابی است.

سرویس چینی 27 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری کواترو مدل فلورانس درجه یک

11 %

1,236,000

1,099,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل وگاس اوریت درجه یک

همانند دیگر کالاهای این برند، سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل وگاس اوریت محصولی باکیفیت و از جنس چینی درجه یک است که در طراحی آن نهایت زیبایی و سادگی به کار رفته است. این نوع سرویس غذاخوری در دسته گزینه های مالی واقع شده است و با توجه به مشخصاتی که دارد یکی از برترین نمونه های ظروف غذاخوری در بازار است.

اقلام این ست ایرانی قابلیت قرارگیری در مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارند و در کنار آن با دیسی فراخ همراه شده است. این مجموعه برای استفاده یک خانواده 6 نفره مناسب است و به انواع پیاله و یک دست نمک پاش و فلفل پاش مجهز است.

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل وگاس اوریت درجه یک

1,090,460 تومان

مشاهده و خرید

سرویس 11 پارچه غذاخوری لاویوا مدل تیامو

اگر در پی یک سرویس غذاخوری جمع وجور با بشقاب غذاخوری، خورشت خوری، پیاله و نمک پاش و فلفل پاش هستید، سرویس 11 پارچه غذاخوری لاویوا مدل تیامو می تواند به عنوان گزینه ای شیک و خوش دست مهمان خانه شما باشد.

به طور کلی کلیه اقلام این ست قابل شست وشو در ماشین ظرفشویی است و علاوه بر آن می توانید با خیال راحت این کالاهای چینی را در مایکروویو قرار دهید. در کنار این موارد لازم به تاکید است که این سرویس غذاخوری ساخت کشور ترکیه است و به همراه یک عدد اردورخوری به بازار ارائه شده است.

سرویس 11 پارچه غذاخوری لاویوا مدل تیامو

مشاهده کالا

سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل White درجه یک

یکی از مجموعه ظروف غذاخوری زیبا به رنگ سفید صدفی و از نوع 102 پارچه سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل White درجه یک است. این مدل ست غذاخوری یکی از گزینه های کامل بازار است که برای پذیرایی از 12 نفر آماده شده است.

جنس اقلام این مجموعه همگی از چینی باکیفیت است و همراه با لوازم غذاخوری از فنجان، نعلبکی و قوری هم برخوردار است. به طور کلی قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی از دیگر مشخصه های این کالا است که با قیمت کاملا منصفانه ای به بازار ارائه شده است.

سرویس غذاخوری 102 پارچه چینی زرین ایران سری رادیانس مدل White درجه یک

3,005,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 16 پارچه ایکیا مدل KALASBRA

سرویس غذاخوری 16 پارچه ایکیا مدل KALASBRA محصولی مناسب برای خانواده های 4 نفره است که از جنس آرکوپال یا همان اوپال است. این مدل سرویس غذاخوری سبک (هر بشقاب حدودا 60 گرم) دارای لعاب در بخش های داخلی و خارجی اقلام است و به همین علت هم طراحی و نقش های آن به راحتی پاک نمی شوند.

این سرویس شامل 4 عدد بشقاب پلوخوری، 4 خورشت خوری، 4 پیش دستی و 4 عدد ماگ است و کیفیت ساخت بالای آن تضمین نماینده کیفیت این اقلام است.

سرویس غذاخوری 16 پارچه ایکیا مدل KALASBRA

2,199,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 60 پارچه کاراجا مدل AUTUMN

سرویس غذاخوری 60 پارچه کاراجا مدل AUTUMN مجموعه ای زیبا برای پذیرایی از 12 نفر است که با رنگ سفیدی که دارد می تواند گزینه ای مجذوب کننده برای خرید باشد. البته قیمت این نوع سرویس غذاخوری چندان پایین نیست، و علت آن را می توان در اقلام کامل این محصول (انواع کاسه، بشقاب های متنوع، انواع دیس)، استفاده از چینی بسیار باکیفیت در ساخت اقلام آن، دو جفت نمک پاش و فلفل پاش و طراحی خاص و یونیک این سرویس جست وجو کرد. وزن ظرف میوه خوری این مجموعه حدودا 500 گرم است و در حالت کلی انتخابی مناسب برای سخت پسندان به شمار می رود.

سرویس غذاخوری 60 پارچه کاراجا مدل AUTUMN

17,000,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس 102 پارچه چینی زرین ایران سری چینی سخت مدل صدف درجه عالی

یکی از گزینه های درجه یک بازار که از جنس چینی استخوانی است، سرویس 102 پارچه چینی زرین ایران سری چینی سخت مدل صدف درجه عالی است. این نوع سرویس غذاخوری برای استفاده 12 نفر کاملا مناسب است و شامل سوپ خوری دردار، کاسه بزرگ سالاد، 12 عدد پیاله سالادخوری، 3 دیس، 18 بشقاب پلوخوری، 12 خورشت خوری، 18 پیش دستی میوه خوری و 6 عدد نمک دان است. بعلاوه برای سرو چای می توانید روی این سرویس صدفی حساب کنید. تزئینات این نوع سرویس یا استفاده از فلز طلا است و وزن کل 102 قلم این سرویس به 3 کیلوگرم می رسد.

سرویس 102 پارچه چینی زرین ایران سری چینی سخت مدل صدف درجه عالی

مشاهده کالا

سرویس غذاخوری 134 پارچه ریچ من مدل RM-90013

این نوع سرویس غذاخوری از جنس چینی است و برای استفاده 18 نفر کالایی ایدئال است. سرویس غذاخوری 134 پارچه ریچ من مدل RM-90013 تزئین شده با فلز طلا است و از جمله کالاهای طراحی شده در کشور آلمان به شمار می رود.

جالب است بدانید که کیفیت بالای چینی به کار رفته در فراوری این مجموعه به قدری بالا است که 25 سال عمر مفید برای آن تضمین شده است. قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی از دیگر مشخصه های این سرویس است که در کنار ثبات رنگ و طرح و دکور شده با روش داخل لعابی، ارزش خرید آن را چند برابر نموده است. البته لازم به تاکید است که اقلام این نوع سرویس نباید در داخل مایکروویو قرار گیرد!

سرویس غذاخوری 134 پارچه ریچ من مدل RM-90013

16 %

25,000,000

21,000,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل Cmgr1

سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل Cmgr1 محصولی از جنس سرامیک است که قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارد. این گزینه های خرید برای استفاده 6 نفر ایدئال است و همراه با ظرف سس در کنار انواع بشقاب های غذاخوری به بازار ارائه شده است. به طور کلی این سرویس غذاخوری 30 پارچه و رنگی شامل 6 عدد ظرف پلوخوری، 6 عدد ظرف خورشت خوری، 6 پیاله، 6 عدد پیش دستی، 3 نمک دان، 1 کاسه سالاد و یک دیس می گردد.

سرویس غذاخوری 30 پارچه مدل Cmgr1

1,180,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذاخوری 108 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل ژئومتریکال درجه عالی

یکی از سرویس های غذاخوری خوش دست و زیبا از نظر طراحی سرویس غذاخوری 108 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل ژئومتریکال است که همراه با مشخصه هایی همانند مناسب برای استفاده 12 نفر، دارای قندان و اقلامی از جنس چینی، 6 عدد پیاله به قط 18 سانتی متر، 3 پیاله به قطر 21 سانتی متر و دوازده پیاله 14 سانتی متری به بازار ارائه شده است.

در حالت کلی این نوع سرویس غذاخوری ستی کامل برای استفاده مادام العمر شماست که به این زودی ها هم قدیمی نمی گردد و هموراه مجذوب کننده و دلربا خواهد ماند.

سرویس غذاخوری 108 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل ژئومتریکال درجه عالی

7,902,500 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال کد 139

سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال کد 139 گزینه ای ایرانی، رنگی و از جنس اوپال است که علاوه بر سبکی قابل توجهی که دارد برای استفاده روزمره بسیار مقاوم است. این دسته از اقلام غذاخوری برای استفاده 6 نفر کاملا مناسب است و قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد. از طرفی قیمت مناسب این سرویس غذاخوری این مجموعه را به گزینه ای با ارزش خرید بالا تبدیل نموده است.

سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال کد 139

590,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن سرانجامی

در سرانجام امیدواریم که تمام نکات مطرح شده در این مقاله برای شما کارا بوده باشد و به یاری آن بتوانید خریدی دقیق و رضایت بخش را رقم بزنید. به یاد داشته باشید که اگرچه طرح ها و رنگ های مجذوب کنندهی برای انواع سرویس غذاخوری در بازار وجود دارد، اما ظاهر یک کالا و قیمت پایین آن نباید شما را هیجان زده و غافل از نکات کیفیتی آن محصول کند. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از خرید تمام نکات مطرح شده را در فکر بسپارید و پس از انتخابی اصولی در بین مدل های مختلف ظروف در پی کالایی متناسب با سلیقه خود از منظر طرح و رنگ بروید.

منبع: Wirecutter

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته مهم که قبل از خرید انواع سرویس غذاخوری باید در نظر باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید