شکستگی لوله خط انتقال آب شرب تصفیه خانه بزرگ گیلان ترمیم شد

به گزارش وبلاگ بناب، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان گفت: عملیات ترمیم شکستگی و برطرف نشست آب از لوله خط انتقال آب شرب در خروجی تصفیه خانه بزرگ گیلان که از صبح دوشنبه هفته گذشته شروع شده بود، به انجام رسیدو آب 24 هزار مشترک دوباره برقرار شد.

شکستگی لوله خط انتقال آب شرب تصفیه خانه بزرگ گیلان ترمیم شد

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان به نقل از مازیار غلام پور، در پی نشت ایجاد شده در خط انتقال سایز 1200 میلی متری شرق گیلان در خروجی تصفیه خانه بزرگ آب، بعد از هماهنگی های لازم شامل انتخاب پیمانکار ذیصلاح، آماده سازی منابع رزرو برای فراوری حداکثری در هنگام اجرای عملیات، آبگیری تمام مخازن منطقه ها تحت تاثیر، استقرار ماشین آلات و تجهیزات پشتیبانی و اطلاع رسانی به مشترکین، عوامل سیاسی و اجتماعی شهر ها اجرای عملیات برطرف نشت آغاز شد.

وی عنوان نمود: عملیات از ساعت6:30 صبح روز دوشنبه دوم آبانماه آغاز و پس از تخلیه آب داخل لوله که با توجه به قطر بالا و طول خط و فشار بالای آن، حجم قابل توجه ای بود، موضع نشت خشک و آماده جوشکاری و برطرف نشت شد.

وی اضافه کرد: پس از اتمام کار جوشکاری و نصب شیر قطع وصل و شیر هوای مربوطه مدول اول تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شد و آب تصفیه خانه به سمت مخزن ذخیره سراوان برای برخورداری شهر های رشت، خمام، انزلی و روستا های تحت پوشش تصفیه خانه، جریان یافت؛ بعلاوه با آماده سازی راستا شرق، مدول دوم تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شد و آب تصفیه خانه به سمت شهر های سیاهکل، لاهیجان، رودبنه، آستانه، کیاشهر، لنگرود، شلمان، کومله، چاف و چمخاله و روستا های تحت پوشش، جاری گشت.

وی در انتها از مشترکین که با صبوری، شرکت آب و فاضلاب استان را در برطرف این نشت و جلوگیری از هدر رفت آب شرب، همراهی کردند قدردانی نمود.

وبلاگ بناب گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شکستگی لوله خط انتقال آب شرب تصفیه خانه بزرگ گیلان ترمیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستگی لوله خط انتقال آب شرب تصفیه خانه بزرگ گیلان ترمیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید