راه اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان

به گزارش وبلاگ بناب، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان از تجهیز و راه اندازی کارگاه مشترک با ایساکو برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو اطلاع داد.

راه اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان

دکتر سید بهزاد علوی در گفت وگو با وبلاگ بناب. اظهار کرد: پژوهش طبیعتا باید منجر به حل یک مشکل و مساله از صنایع، خدمات، کشاورزی یا جامعه گردد. اگر بخواهیم دانشگاه ها را بر مبنای مقدار اشتغال فارغ التحصیلان بسنجیم، در دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از 75 درصد از دانش آموختگان وارد بازار کار می شوند و از این نظر بیشترین سهم را در مقدار اشتغال و رتبه اول را در کشور داریم.

وی با اشاره به اهمیت مهارتی بودن پژوهش و آموزش، اضافه نمود: علت عمده اشتغال دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای، کاربردی بودن آموزش و پژوهش است. به عنوان مثال در آموزشکده دختران، در هفته پژوهش نمایشگاه مد و لباس برپا خواهیم کرد که این رشته بازار بسیار خوبی دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به افتتاح یک کارگاه مشترک بین ایساکو با دانشگاه فنی و حرفه ای نیز گفت: یکی از کارهایی که قرار است در هفته پژوهش صورت گیرد افتتاح این کارگاه است. در سه استان خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با شرکت ایساکو بسته شده است و در این راستا کارگاه مشترکی تدارک دیده شده است. فضای نمایشگاه از سوی دانشگاه و تجهیز این کارگاه شامل انواع موتورها، ملزومات تعمیر خودرو و تجیهزات به وسیله شرکت ایساکو صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: کارگاهی که قرار است راه اندازی گردد برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو و آموزش پرسنل فنی ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کارگاه روز دوشنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارگاه مشترک برای آموزش دانشجویان مکانیک خودرو در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید