وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می رود

به گزارش وبلاگ بناب، تهران (پانا) - کمیسیون امنیت ملی مجلس، از وزیر امور خارجه دعوت کرد تا با حضور در نشست یکشنبه آینده این کمیسیون، مسایل مختلف سیاست خارجی از جمله مذاکرات برطرف تحریم ها را تشریح کند.

وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می رود

کمیسیون های تخصصی مجلس هفته آینده جلسات خود را با حضور تعدادی از وزرا و مسئولان سازمان ها و نهاد ها برگزار می نمایند.

وزیر علوم روز سه شنبه با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد عملکرد سال 1400 و برنامه های این وزارتخانه در امسال به نمایندگان گزارش می دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در همین روز با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه، سیاست های وزارت صمت در مورد فراوری، تجارت و بعلاوه واردات خودرو را تشریح خواهد نمود.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز سه شنبه هفته آینده میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم سه شنبه آینده در کمیسیون صنایع و معادن از برنامه های خود در امسال گزارش خواهد داد.

وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ ارشاد اسلامی نیز در همین روز به ترتیب به کمیسیون های عمران و فرهنگی مجلس خواهند رفت و جوابگوی سوال نمایندگان در حوزه های مربوطه خواهند بود.

وزیر امور خارجه یکشنبه هفته آینده با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس به سوالات نمایندگان در مورد مسایل مختلف سیاست خارجی کشور از جمله مذاکرات برطرف تحریم ها پاسخ می دهد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز روز دوشنبه با حضور در کمیسیون فرهنگی جوابگوی سوالات نمایندگان در حوزه های مربوطه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید