فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟

به گزارش وبلاگ بناب، در گزارشات قبلی، لیستی از خودرو های وارداتی را منتشر شد. طبق آخرین اخبار منتشره، این لیست با تغییراتی همراه بود.

فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟

به گزارش تجارت نیوز، با ممنوعیت واردات خودرو از سال 1397، اخبار ضدو نقیض درمورد لغو این قانون همیشه مطرح بود. اما از سال 1400 به طور پیوسته، اخبار مربوط به آزادسازی واردات مخابره شد. اما حال به نظر می رسد که موضوع واردات نهایی شد و حداقل 23 محصول در لیست خودرو های وارداتی قرار گرفته اند.

بعلاوه طبق مصاحبه ای که اخیراً با رشیدی کوچی، نماینده مجلس داشته، محتمل است که سقف واردات از 20 هزار دلار به 30 هزار دلار افزایش یابد؛ بنابراین با افزایش سقف واردات، احتمالاً تعداد خودرو های وارداتی بیش از این خواهد بود.

ازسوی دیگر، واردات خودرو های کارنموده نیز قطعی شده، اما به علت این که لایحه آن اخیراً به تصویب مجلس رسیده، شرایط و مدل های این خودرو ها معین نیست. البته که احتمال می رود بیشتر خودرو های وارداتی کارنموده، با مدل های تویوتا، هیوندای و کیا وارد گردد.

بر اساس اخبار منتشره تا تاریخ 5 تیر ماه، تا به حال 7 مورد افزایش در لیست واردات به چشم می خورد. البته گفتنی است که هنوز هم لیست فوق قطعی نبوده و درحال به روزرسانی است.

لیست خودرو های وارداتی

بعلاوه واردات محصولات تویوتا نیز قطعی بوده، اما فعلاً مدل های دقیق وارداتی از این شرکت اعلام نشده و بنابراین در لیست بالا به چشم نمی خورد.

به روزرسانی که لیست بالا تجربه نموده، شامل زوتی DL5 پارس خودرو (یا همان DL5) و 6 مدل از خودرو های هیوندای و بی ام و بوده که شرکت واردکننده آن ها فعلاً معین نیست. تا به حال واردات یک مدل از BMW با نام 166i و هیوندای النترا، اکسنت، کرتا، توسان و کونا قطعی شده است.

منبع: فرارو

به "فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید