مجذوب کننده ترین خبر گردشگری که مثل بمب در دنیا صدا کرد

به گزارش وبلاگ بناب، اتفاقاتی که در گردشگری جهان اتفاق میفتند اگر خاص باشند در تمام جهان اخبارشون منتشر میشه، به نظرتون تا به این جای سال مهمترین خبر گردشگری چی بوده؟

مجذوب کننده ترین خبر گردشگری که مثل بمب در دنیا صدا کرد

این که مثلاً یکی از هتل های معروف زنجیره ای به هتل هاش یکی اضافه نموده یا مثلاً یک کشوری یک جاذبه طبیعی را در کشورش کشف و معرفی نموده؟

خب قطعاً این گونه اخبار برای سایر کشورها آنچنان مجذوب نماینده نیستند که در اخبارشون معرفی نمایند. ما هم که توی ایران فعلاً به ساخته های گذشتگان اتکا نموده ایم و هیچ جاذبه منحصر به فردی در سالهای گذشته در سطح بین المللی معرفی ننموده ایم. این گونه رفتارها موجب شده است که مردم با در دست داشتن بلیط هواپیما و واچرِ رزرو هتل به کشورهای خارجی سفر نمایند، اگرچه با وجود سیاست های اشتباه در عوارض خروج از کشور مقدار سفرها کاسته شد ولی آنقدر خبرهای خوب از گردشگری کشورهای مختلف به گوش می رسد که سفر نکردن را سخت می نماید.

بلیط لحظه آخری استانبول

آیا میدانید فرودگاه آتاتورک استانبول به خاطره ها سپرده شد؟ پروازهایی که از ایران به استانبول ترکیه انجام می شد، یا به فرودگاه صبیحا گوکچن و یا به فرودگاه آتاتورک پرواز داشتند. ولی اکنون تمام پرواز های فرودگاه آتاتورک به فرودگاه تازه استانبول منتقل شده است و فرودگاه آتاتورک به موزه تبدیل شد.

حالا میتونید با خرید بلیط لحظه آخری استانبول به بزرگترین فرودگاه دنیا که خبرش مثل یک بمب در دنیا پخش شد ورود داشته باشید و پس از تماشای این فرودگاه مجذوب نماینده و تماشایی و صد البته مدرن به وسیله تراسفر فرودگاهی استانبول به هتل خود مراجعه کنید.

قدم زدن در خیابان استقلال، بازدید از مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد را در اول فهرست خود برای بازدید قرار دهید. از قلم نیاندازید که استانبول ترکیه اقتصاد خود را بر پایه صنعت گردشگری قرار داده است و ضمن نگه داشتن بافت سنتی شهر، دارای جاذبه های طبیعی فراوانی است که می توانید بسیار از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید.

راهنمای سفر به استانبول

منبع: تریپ

به "مجذوب کننده ترین خبر گردشگری که مثل بمب در دنیا صدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین خبر گردشگری که مثل بمب در دنیا صدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید