برترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول کجاست؟

به گزارش وبلاگ بناب، رزرو هتل در استانبول دومین کاری است که باید بعد از خرید بلیط هواپیما انجام دهید. اما کار راحتی نیست و شما باید قبل از رزرو هتل موارد مهمی را در نظر داشته باشید. مهمترین مسئله این است که محله ای که هتل شما در آن واقع شده است کجاست؟ دسترسی هتل شما به مراکز تاریخی، تفریحی، توریستی و البته مراکز خرید نکته حائز اهمیتی محسوب می گردد، البته اگر سفر شما یک سفر تفریحی باشد. در هر حال با هر هدفی که به سفر میروید بهتر است محل استقرار هتل را درنظر داشته باشید.

برترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول کجاست؟

تور استانبول، همه روزه باپروازهای ترکیش و اقامت هتل های لوکس در لینک زیر:

رزرو هتل در استانبول

به لحاظ مبحث تاریخی شهر استانبول از با قدمت ترین و مهم ترین شهر های دنیا به شمار میرود، زیرا قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل نموده و به واسطه موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده است یکی از توریستی ترین شهر ها در دنیا محسوب می گردد. هر ساله گردشگران فراوانی از سراسر دنیا و خصوصا ایران به آن سفر می نمایند. در استانبول ردپای تمدن های روم، یونان و عثمانی بوضوح دیده می گردد و در سراسر شهر شما با تنوع فرهنگی بالای روبرو هستید. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام منطقه ها در این شهر زیبا می توانند برای رزرو هتل در استانبول مناسب بوده و سفر شما را به خاطره ای تکرار نشدنی تبدیل خواهند کرد.

  • اولین سفر با سلطان احمد

محله سلطان احمد قلب فرهنگی و تاریخی شهر استانبول به شمار میرود. در این محله، قدیمی ترین منطقه شهر در مقابل شما واقع شده است که با آب احاطه شده و در قسمت غربی به واسطه حضور دیوار های تاریخی پاسبانی می گردد. اگر اولین بار است که به این شهر سفر می کنید بد نیست بدانید که منطقه سلطان احمد برترین منطقه برای گرفتن هتل است. این منطقه در کنار اقامتگاه ها و هتل های مناسبی که دارد، جاذبه های فراوانی مانند مسجد حاجی صوفیا، کاخ توپکاپی و مسجد آبی دارد که بی صبرانه انتظار گردشگران و مسافران را می کشند.

برای رزرو هتل در استانبول ما هتل 3 ستاره باسیلوس که در این منطقه مستقر شده و یکی از اقتصادی ترین هتل ها است را به شما پیشنهاد می کنیم که با جاذبه های تماشای فاصله بسیار کمی دارد. افرادی که ترجیح می دهند برای اقامت خود هزینه کمتری پرداخت نمایند می توانند در مسافرخانه ها و یا هاستل ها اقامت داشته باشند. Cheers Hostel پیشنهاد ما به شما است که مسافرخانه ای راحت، اقتصادی، شیک و امن است و البته معروفیت فراوانی در بین گردشگران و مسافران دارد.

  • انتخابی عاقلانه در بی اوغلو

منطقه بعدی منطقه بی اوغلو است که در قسمت شاقتصادی منطقه سلطان احمد واقع شده است و به شدت سرزنده و پویا است. معروف ترین قسمت آن خیابان استقلال است که خیابانی مشهور و بزرگ بوده و در هر ساعتی از شبانه روز که به آن مراجعه کنید مردم را در حال خرید گشت و گذار می بینید. اگر هزینه ها برای شما اذیت نماینده نیستند، پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه ها و رستوران های پر زرق و برق میدان تکسیم صرف نظر نکنید. بی اوغلو یکی از معدود منطقه های شهر استانبول است که به راحتی می تواند از تمام گردشگران و مسافران با هر مقدار توان اقتصادی برای سرگرمی، گردش و اقامت میزبانی کند.

Jumba Hostel رزرو هتل در استانبول یکی از برترین هاستل های منطقه بی اوغلو به شمار میرود و اگر توان پرداخت مبلغی استاندارد و معقول را داشته باشید می توانید از اتاق های تمیز و شیک آن بهره ببرید. این مسافر خانه به دست سه خواهر اداره می گردد و محیطی مجذوب کننده و دلچسب دارد. اگر تصمیم دارید از اقامتگاهی مقرون به صرفه تر بهره ببرید هتل 4 ستاره مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم و همینطور Villa Pera Suite هتل که می توانند انتظارات شما را برآورده نمایند. این هتل در قلب و مرکز منطقه بی اوغلو قرار گرفته و تا میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله بسیار کمی دارد.

  • گالاتا و زندگی پرشور شبانه

یکی از قدیمی ترین و برترین محله های شهر که برای رزرو هتل در استانبول مناسب است محله گالاتا نام دارد که در قسمت شاقتصادی خلیج شاخ طلایی قرار گرفته و در سال های اخیر با کافه هایی دنج و آرام، رستوران های شیک و زندگی شبانه مهیج، به شدت مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. افرادی که به شب گردی معتاد هستند در استانبول براحتی می توانند به سرگرمیات مورد علاقه خود بپردازند و به طور حتم از حضور در این محله، سرگرم شدن در کافه ها، قدم زدن و پیاده روی های شبانه و اقامت در هتل های آن لذت خواهند برد.

ما رزرو هتل در استانبول و در محله گالاتا که یکی از معروف ترین و صاحب نام ترین اقامتگاه ها و مسافرخانه های این منطقه است را به شما پیشنهاد می کنیم. دسترسی این هاستل به جاذبه های گردشگری، توریستی و محلی منطقه، درجه یک و عالی است. مسافران و گردشگران می توانند شب را در اتاق هایی کاملا خصوصی و یا خوابگاه هایی عمومی که با قیمت پایین تری عرضه می شوند، به صبح برسانند. اگر تصمیم داشتید شب را در هتل اقامت کنید بهتر است Happy Home Galata Parts را که 10 اتاق راحت و شیک در اختیار شما قرار می دهد، امتحان کنید.

  • رزرو هتل در استانبول و مجذوب کنندهترین محله شهر، کاراکوی

از جمله منطقه ها دیگر استانبول برای رزرو هتل که به شدت مناسب است، محله کاراکوی نام دارد. منطقه ای کوچک و قدیمی در دهانه خلیج شاخه طلایی که مزین به رستوران های پر زرق و برق شیک و البته فروشگاه های رنگارنگ و مجلل است. رزرو هتل در استانبول و در منطقه فرهنگی- تاریخی کاراکوی شما را با شگفتی های بسیار زیادی روبه رو خواهد نمود.

برترین هاستل که در کاراکوی قرار گرفته Cheers Port House نام دارد که برای مثال در تمام اتاق های لوکس و مدرن آن استند های آیپد اپل جانمایی شده اند. اگر ترجیح دادید که در هتل اقامت کنید ما Portus Hotel را به شما پیشنهاد می کنیم که یک هتل به روز و مدرن است و به مرکز شهر دسترسی نزدیک و اولیه ای دارد. در اطراف این هتل می توانید کافه های زیبا و فروشگاه های منحصر به فردی را ببینید که گشت و گذار و خرید کردن از آنها برای شما خالی از لطف نخواهد بود. فروشگاه ها همگی از برند های معروف و مطرح دنیا هستند که اگر کمی شانس با شما یار باشد و در زمان حراجی آنها سفر نموده باشید، خرید های بی نظیری خواهید داشت.

  • یک سفر خانوادگی در بازار بزرگ

اگر تصمیم داشتید به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید گرند بازار یا بازار بزرگ یکی از برترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول محسوب می گردد. با اهمیت ترین جاذبه این منطقه و محله حضور فروشگاه ها و بوتیک های رنگارنگ و بزرگ است. البته در بازار قدیمی استانبول این امکان برای شما فراهم است که با ادویه جات رنگارنگ، خوش طعم و متنوع رو به رو باشید که می توانند غذاهای لذیذ و خوش عطری را برای شما خلق نمایند. در اطراف مغازه های بزرگ و کوچک گرند بازار، منطقه ها فرهنگی، مذهبی و تاریخی فراوانی مانند مسجد آبی و مسجد حاجی صوفیا قرار دارند که بازدید کردن از آنها را به شما توصیه می کنیم.

خرید کردن در این بازار و گذراندن وقت در بافت فرهنگی و گردشگری منطقه تجربه ای خاص و شیرین را برای شما از سفر به استانبول رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که در گرند بازار استانبول بیش از 4000 فروشگاه فعال و به روز وجود دارد. برای رزرو هتل در استانبول نزدیک ترین مکان Second Home هاستل است که اقامت در آن را به شما توصیه می کنیم. این مسافرخانه در مرز منطقه گرند بازار و سلطان احمد قرار گرفته و شما به راحتی می توانید از هر دو منطقه با دسترسی اولیه و آسان تماشا کنید. هتل بوتیک 4 ستاره Divan-I Ali هم با 32 اتاق مجهز و تراس مخصوص در پشت بام، پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود که یک اقامت زیبا و لوکس در استانبول را به هر چیزی ترجیح می دهند.

سفری مجذوب کننده در محله های خاص استانبول

سفر به استانبول می تواند خاطره ای عجیب، مجذوب کننده و رنگارنگ باشد. استانبول شهری فعال و زنده است که شما در تمام طول شبانه روز می توانید جنب و جوش و زندگی را در آن به وضوح لمس کنید. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید و یا قصد سفر در آینده ای نزدیک به این شهر را دارید به شما توصیه می کنیم که تمام جوانب را در نظر بگیرید و از محل اقامت و رزرو هتل در استانبول ، دسترسی ها، مکان های تاریخی - گردشگری، بازارها، مراکز خرید، محله های تماشای، رویدادهای متنوع و فستیوال های حراج و خرید این شهر آگاه شوید تازه ضمن یک سفر مجذوب کننده و پر خاطره، بتوانید لحظه هایی خوش و شاد را در آن رقم بزنید.

منبع: الی گشت

به "برترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید