ثبت نمرات دانش آموزان تا 15 تیر

به گزارش وبلاگ بناب، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا 15 تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، پس از اجرای آزمایشی چند روزه و برطرف نواقص احتمالی بتوانیم تا انتها تیرماه نمون برگ راهنمایی تحصیلی را صادر کنیم.

ثبت نمرات دانش آموزان تا 15 تیر

به گزارش ایسنا، اصغر باقرزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ثبت نام در پایه دهم منوط به صدور راهنمایی تحصیلی است، برگه راهنمایی تحصیلی چه زمانی صادر می گردد؟، اظهار کرد: ما برای این کار زمان بندی پیش بینی نموده ایم، اما این امر بستگی به ثبت نمرات دانش آموزان و ثبت رشته محل ها دارد.

وی اضافه کرد: پیش بینی ما این است که تا 15 تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، پس از اجرای آزمایشی چند روزه و برطرف نواقص احتمالی بتوانیم تا انتها تیرماه نمون برگ راهنمایی تحصیلی را صادر کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال جاری با برنامه ریزی اجرا شده در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی های شخصیتی دانش آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای یاری به کسب شایستگی های لازم در مورد انتخاب رشته آگاهانه اجرا شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، باقرزاده بیان نمود: با برنامه ریزی همکاران حوزه آموزش متوسطه، 1.5 درصد به ظرفیت رشته ها و زمینه های شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش اضافه شده است.

منبع: فرارو

به "ثبت نمرات دانش آموزان تا 15 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نمرات دانش آموزان تا 15 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید