بازی محافظان کهکشان مخاطب خود را روی ایکس باکس گیم پس پیدا کرد

به گزارش وبلاگ بناب، Guardians Of The Galaxy اثر استودیوی ایدوس مونترال (Eidos-Montréal) تا به امروز از نظر فروش نتوانسته نظر کمپانی اسکوئر انیکس را جلب کند، با این حال اخیرا به لطف ورود به سرویس گیم پس شاهد رشد بازیکنان خود بوده است.

بازی محافظان کهکشان مخاطب خود را روی ایکس باکس گیم پس پیدا کرد

به تازگی کارگردان خلاقیت بازی یعنی ژان فرانسوا دوگاس بیان نموده است:

دوگاس اشاره نمود که شاید مشکل اصلی بازی عدم آگاهی عده زیادی از بازیکنان از وجود چنین اثری است.

مری دیمارل، کارگردان روایت بازی، اضافه کرد که سرویس گیم پس به طور خاص به افراد زیادی یاری می نماید که بازی را پیدا و تجربه نمایند. او گفت:

لازم به ذکر است که در اوایل امسال، مدیریت کمپانی اسکوئر انیکس خاطرنشان کرد که فروش اولیه بازی Guardians of the Galaxy انتظارات این شرکت را برآورده ننموده است. با جود عدم ارائه مقدار فروش نسخه های مختلف بازی، این شرکت اضافه کرد که از زمان پیاده سازی برنامه های افزایش فروش آن در نوامبر 2021، شاهد رشد فروش بازی بوده است. در ادامه بیانیه کمپانی آمده است.

در راستای اخبار مربوط به این آی پی، مارول در حال فراوری فیلم سوم این سری برای اکران در می 2023 است. این آخرین فیلم نگهبانان کهکشان به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان خواهد بود.

بازی Guardians Of The Galaxy هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی محافظان کهکشان مخاطب خود را روی ایکس باکس گیم پس پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی محافظان کهکشان مخاطب خود را روی ایکس باکس گیم پس پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید