شخصیت تازه ABA برای Guilty Gear: Strive در دسترس نهاده شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ بناب، استودیوی Arc System Works به تازگی از شخصیت نو فصل سوم بازی Guilty Gear: Strive با نام .A.B.A رونمایی نموده است.

شخصیت تازه ABA برای Guilty Gear: Strive در دسترس نهاده شد؛ تریلر آن را ببینید

این شخصیت تازه با صداپیشگی آنا بریزبین به زبان انگلیسی و ریهو سوگیاما به ژاپنی، به عنوان یک شخصیت قابل خرید با قیمت 6.99 دلار و به عنوان بخشی از سیزن پس 3 با قیمت 24.99 دلار در دسترس خواهد بود. این شخصیت مورد علاقه هواداران از Guilty Gear XX Accent Core R در سال 2012 می تواند با رعایت شرایط خاصی وارد حالت قدرتمند خشم حسادت (Jealous Rage) خود گردد. او در طول خشم حسادت، حرکات بسیار بهبود یافته ای را پیاده سازی می نماید. در حالی که او گاهی اوقات عمیقا حسود و جنگ طلب است، می تواند نسبت به دیگران با ملاحظه و همدردی رفتار کند. این شخصیت به علت تربیت در آزمایشگاه، اغلب خجالتی و از نظر عاطفی نابالغ است.

همسر او، پاراسلسوس (Paracelsus) که در حال حاضر در قالب یک تبر جنگی جادویی که در واقع فلامنت ناگل نام دارد در آمده، بسیاری را شستشوی مغزی داده است و جنگجویان را در طول جنگ های صلیبی به سمت مرگ در میدان نبرد راهنمایی نموده است. تشنگی این تبر برای خشونت می تواند صاحبان آن را به جنگ های خونینی سوق دهد، بدون اینکه بین دوست و دشمن تمایز قائل گردد. پس از جنگ های صلیبی، او با .A.B.A روبرو شد و علی رغم بیزاری از پیشرفت های مداوم او، او را همراهی کرد. در طول مدتی که با هم بودند، او آغاز به تغییر شکل از تبر به کلید نموده است. او اکنون برای یافتن بدنی انسانی برای همسرش راهی سفر می گردد.

علاوه بر شخصیت تازه، میدان نبرد تازهی با نام Fallen Prayer, Engulfed Lives و یک به روزرسانی رایگان شامل چندین تغییر از جمله اضافه شدن یک حرکت ویژه تازه برای میلیا ریج و بهبودهایی کلی در گیم پلی است. استیج تازه دارای یک دریای آبی شفاف و یک بنای یادبود چشم نواز است، در حالی که وجود بیش از حد صخره های مرجانی شهر را به یک نقطه توریستی تبدیل نموده است. لازم به ذکر است که برای استفاده از محتویات تازه، بازیکنان بعلاوه باید آخرین نسخه بازی را دانلود نمایند.

بازی Guilty Gear: Strive هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی بعلاوه به وسیله سرویس گیم پس قابل تجربه است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "شخصیت تازه ABA برای Guilty Gear: Strive در دسترس نهاده شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت تازه ABA برای Guilty Gear: Strive در دسترس نهاده شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید