رئیسی: بسته مستقلی برای افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد

به گزارش وبلاگ بناب، رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات اساسی و زیربنایی و زیرساخت ها در تدوین لایحه بودجه، دستور داد بسته مستقلی برای پیگیری جدی این اقدامات و افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد.

رئیسی: بسته مستقلی برای افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت بر توجه به اولویت ها و ضرورت های کشور در تدوین بودجه سال 1402 تاکید نمود.

وی در این جلسه با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهد، بر توجه به ظرفیت های مردمی در پیشبرد برنامه های دولت تاکید نمود و گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت های مردمی تدوین گردد تا دولت بتواند از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه در حوزه های مالی، فرهنگی و اجتماعی بهره ببرد.

رئیس جمهور به همین دلیل از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد احتیاج دستگاه ها، به ظرفیت های مالی مختلف همانند اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه ها توجه ویژه داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات اساسی و زیربنایی و زیرساخت ها در تدوین لایحه بودجه، دستور داد بسته مستقلی برای پیگیری جدی این اقدامات و افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد.

رئیس جمهور در بخش انتهای سخنانش از وزرا و مسئولان دستگاه ها خواست در ماه های منتهی به انتها سال برای انجام اقدامات امید آفرینی که تاثیر محسوسی در بهبود زندگی مردم داشته باشد، برنامه ریزی نمایند.

منبع: فرارو

به "رئیسی: بسته مستقلی برای افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: بسته مستقلی برای افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید