اخبار مجلس

فهرست تازه خودرو های وارداتی به روز شد، چه خودرو هایی اضافه شد؟

در گزارشات قبلی، لیستی از خودرو های وارداتی را منتشر شد. طبق آخرین اخبار منتشره، این لیست با تغییراتی همراه بود.

5 تیر 1402

سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، سوال از وزرای میراث فرهنگی و ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی مجلس واقع شده است.

24 خرداد 1402

رئیسی: بسته مستقلی برای افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات اساسی و زیربنایی و زیرساخت ها در تدوین لایحه بودجه، دستور داد بسته مستقلی برای پیگیری جدی این اقدامات و افزایش سرعت پیشرفت کشور تدوین گردد.

21 آذر 1401

بایدن از رزمایش های چین ابراز نگرانی کرد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در مورد رزمایش ها و اقدامات تلافی جویانه چین پس از سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان ابراز نگرانی کرد.

18 مرداد 1401

ماجرای اصلاح و کاهش حداقل دستمزد کارگران در سال 1401 چه بود؟

درحالی که فشار نمایندگان کارفرمایی برای تشکیل جلسه شورای عالی کار و اصلاح مصوبه افزایش حداقل دستمزد طی روز های آخر هفته، حرف و حدیث های فراوانی را در پی داشته است، نماینده کارگران در شورای عالی کار می گوید آن ها با مقاومتی که از خود نشان داده اند، مانع...

28 خرداد 1401

برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی در دانشگاه تبریز

مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: مسئله مهم پیش روی پردیس دانشگاه برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی است که با برگزاری نمایشگاه ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل می گردد.

4 خرداد 1401

مدال طلای لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور به ورزشکار ملایری رسید

خبرنگاران/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب مدال طلای لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور به وسیله ورزشکار ملایری اطلاع داد و گفت: سید سجاد موسوی ورزشکار ملایری با کسب مدال طلای مسابقات لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور با...

4 خرداد 1401

کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی از 14 فروردین به صورت حضوری برگزار می شود

تمامی کلاس های عملی و تئوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از 14 فروردین به صورت حضوری برگزار می شود.

1 خرداد 1401

کننده مجلس: مردم 2 سال بسازند و تحمل کنند تا تورم کاهش یابد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق 10 درصد است و مردم بهتر است با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند.

18 بهمن 1400

مسدود کردن چاه های غیرمجاز راهی برای جبران کسری مخازن آبخوان ها

خبرنگاران/کردستان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: برای تزریق آب به آبخوان های دشت های ممنوعه، احتیاج است براساس ضوابط و قوانین، چاه های غیرمجاز مسدود گردند تا این آب ها مجدد به سفره های زیرزمینی، برگشت داده شوند.

13 بهمن 1400

اتفاقات مالی در هفته آینده، واریز دومین یارانه آذر، یارانه سومی در راه است؟

به گزارش خبرنگاران، هفته آینده یکی از مهم ترین هفته ها برای اقتصاد کشور است، چرا که قرار است برنامه دولت برای هزینه و منابع کشور در سال 1401 تعیین گردد.

5 بهمن 1400

تعلل در تصویب با ابهامات طرح لایحه رتبه بندی معلمان

خبرنگاران - تصویب لایحه رتبه بندی بندی معلمان با پیچ وتاب های زیادی همراه شده است و البته هرروز وشاید هر ساعت جزییات این طرح به وسیله معلمین و رسانه ها مورد پیگیری قرار میگیرد .

14 مهر 1400

لایحه دوفوریتی دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه کشور با هدف حمایت از بازنشستگان و بهبود و ترمیم شرایط معیشت این قشر جامعه، لایحه دوفوریتی دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان را به هیات دولت ارائه کرده است.

26 تیر 1400

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی موافقت کردند.

24 تیر 1400

محدودیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی ادامه دارد

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا با بیان شرایط عادی تردد در جاده ها از ادامه اجرای طرح محدودیت تردد بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

6 تیر 1400

صدور 1401 شناسنامه برای فرزندان با مادر ایرانی و پدر خارجی

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تا به امروز برای یک هزار و 401 نفر از فرزندان حاصل از ازدواج مادر ایرانی با پدر خارجی در کشور شناسنامه صادر و تحویل داده شد.

26 خرداد 1400

خبرنگاران سبزوار بیشترین میزان بستری کرونا در خراسان رضوی را دارد

سبزوار- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این شهرستان با 22 درصد بستری شدگان خراسان رضوی، بیشترین شمار مبتلایان کرونای استان در روزهای اخیر را داشته است.

5 خرداد 1400

فروش مرغ قطعه بندی شده دوباره مجاز شد

امید گیلانپور معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین جلسه قرارگاه ساماندهی بازار مرغ با حضور تمام اعضا برگزار گردید و در این جلسه وزارت صمت گزارشی را در رابطه با شرایط بازار، جمع...

16 اردیبهشت 1400

بحث نوبخت و قالیباف بر سر حقوق بازنشستگان

رییس سازمان برنامه و بودجه از مجلس خواست لایحه دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام وصول نموده و در دستور کار قرار دهد.

8 فروردین 1400

حداقل و حداکثر یارانه سال آینده چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، برای یارانه پرداختی سال آینده دو سناریو پیش روی یارانه بگیران است.

3 فروردین 1400
تعداد: (28)