تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی

به گزارش وبلاگ بناب، آخرین خودروی تفریحی کمپر طراحی شده به وسیله گروهی از مهندسین خلاق در کمپانی اکشن موبیل یکی از پیشرو ترین و قوی ترین و به اصطلاح خشن ترین محصولات این شرکت است، پلنگ قدرتمند و خشمگینی که روی بدنه این خودروی تفریحی حک شده بر پیشرو و قدرتمند بودن این خودرو تاکید دارد.

تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی

به گزارش وبلاگ بناب به نقل از نیو اطلس، این خودروی کاروان تفریحی که گلوبال XRS 7400 با موتور خود که با قدرت پلت فرم کامیون دبلیو دی 6 دیزلی 630 اسب بخاری برابری می نماید به خوبی قادر است از مسیرهای ناهموار پوشیده از خاک، سنگ، گل و برف گذر کند. این خودرو بر اساس پلت فرم کامیون دبلیو دی 6 ساخته شده است.

اولین بارهای که ناماکشن موبیل را شنیدیم در نمایشگاه کاروان دوسلدورف در سال 2014 بود، جایی که سازنده اتریشی یکی از بزرگ ترین و گران ترین خودروهای کاروان تفریحی گلوبال Global XRS 7200 را در میان صدها خودروی دیگر به نمایش گذاشت. این بار اما اکشن موبیل خودروی کاروان تفریحی گلوبال XRS 7400 را عرضه نموده است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از هیولای نو رضوانی | جنگنده خیابانی با آپشن های متعدد

هیولای 10 متریگلوبل XRS 7400 که ظاهری شبیه یک کامیون بزرگ دارد، راه خود را بر فراز صخره های خشک و سنگ های خرد شده به لطف شاسی پایه 6x6 MAN TGS با قفل کردن دیفرانسیل ها روی هر سه محور هموار می نماید. این خودرو بعلاوه دارای قفل دیفرانسیل مرکزی است این مساله باعث می گردد قدرت موتور دیزلی ارتقا یافته 630 اسب بخاری، تایرهای چرخان این خودرو را دچار استهلاک نکند. سیستم تعلیق بادی در محورهای عقب، این خودروی بزرگ را صاف و ثابت نگه می دارد و بعلاوه به حفظ تعادل وسایل داخل خودروی تفریحی کمپر یاری می نماید.

گلوبال 7400 همان طرح کلی گلوبال 7200 را ارائه داده، البته با اندکی تفاوت 7400 از فضایی بزرگتر و مبلمان بیشتری بهره می برد. سالن جلویی یک فضای ناهار خوری است که زیر تلویزیون ال ای دی دیواری این سالن یک مبل روز جادار وجود دارد که به یک تخت خواب اضافی تبدیل می گردد. یک سالن دو نیمکتی که به صورت مورب در سراسر راهرو واقع شده است که از آن می توان به عنوان فضای ناهار خوری دوم استفاده کرد.

حمام در جلوی قسمت موتور واقع شده است و به راحتی به وسیله کابین راننده و درهای محل نشیمن قابل دسترسی است. این دو در، حمام را به یک فضای خصوصی تبدیل می نمایند، در حالی که درهای جداگانه، دوش سمت سرنشین و اتاق توالت سمت راننده را تبدیل به قسمت های جداگانه می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از کمپر گلوبال 7400 ، محصولی خشن از شرکت اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید