معابر منطقه14 برای تردد دانش آموزان ایمن تر شدند ، نمایش الفبای ایمنی در محدوده مدارس و آکادمی ها

به گزارش وبلاگ بناب، با آغاز سال تحصیلی و آغاز فصل پاییز مسئولان شهرداری منطقه14 اقدام به مناسب سازی و اصلاح هندسی خیابان های مهم و پرتردد این منطقه کردند تا دانش آموزان با ایمنی و امنیت بیشتری به مدارس و مراکز آموزشی رفت و آمد داشته باشند و به سلامت سر کلاس درس حاضر شوند.

معابر منطقه14 برای تردد دانش آموزان ایمن تر شدند ، نمایش الفبای ایمنی در محدوده مدارس و آکادمی ها

به گزارش وبلاگ بناب، شهردار منطقه14 با اشاره به اقدامات ترافیکی و عمرانی صورت گرفته در محدوده مدارس و آکادمی های تحت پوشش اداره آموزش و پرورش این منطقه گفت:از دیگر اقدامات صورت گرفته شهرداری در فصل پاییز و بازگشایی مدارس می توان به جمع آوری، بازسازی و نصب گاردریل ها به متراژ هزار و 200متر اشاره نمود تا بدین ترتیب نظم و انضباط ترافیکی در محل برقرار گردد.

محمدامین سالاری پور اضافه نمود: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع ها و معابر شهری علاوه بر برطرف گره های ترافیکی، کاهش بار ترافیکی در این برهه از زمان که دانش آموزان به مدرسه و دانشجویان به دانشگاه می روند از مهم ترین برنامه های شهرداری این منطقه بود.به عنوان نمونه اصلاح هندسی خیابان های شهید ده حقی و قیام و ... صورت گرفته و تمهیدات ترافیکی در مسیرهای منتهی به مدارس به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و حفظ جان شهروندان به ویژه دانش آموزان در نظر گرفته است.

سالاری پور، افزود:بعلاوه در راستای بهسازی و مناسب سازی محورهای اصلی و منتهی به مدارس، اجرای کفپوش، رنگ آمیزی و خط کشی بلوک عابر پیاده در نقاط مختلف اجرایی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معابر منطقه14 برای تردد دانش آموزان ایمن تر شدند ، نمایش الفبای ایمنی در محدوده مدارس و آکادمی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر منطقه14 برای تردد دانش آموزان ایمن تر شدند ، نمایش الفبای ایمنی در محدوده مدارس و آکادمی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید