محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 11S در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ بناب، در این مطلب به معرفی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی میان رده شیائومی ردمی نوت 11S می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه، شارژر و برچسب محافظ لنز دوربین می شوند.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 11S در خبرنگاران

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11S پرو

شیائومی ردمی نوت 11S پرو یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده شیائومی به شمار میرود که این شرکت چینی اوایل سال جاری از آن رونمایی کرد. بنابراین باید آن را یکی از نوترین میان رده های بازار هم به حساب آورد. این محصول به عنوان جانشین سری 10 از میان رده های شیائومی از قابلیت های خوبی بهره می برد که از جمله این موارد می توان به پشتیبانی آن از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP53 اشاره نمود. این محصول بعلاوه نمایشگری +FHD با مقدار 6.43 اینچی با رفرش ریت 90 هرتزی دارد که بیشینه روشنایی آن به 1000 نیت می رسد.

به عنوان قلب تپنده، تراشه مدیاتک هلیو G96 در این گوشی ایفای نقش می نماید که 12 نانومتری است و از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.20 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده که در کنار آن از 6/8 و 128/64 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی است که یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق هم آن را همراهی می نمایند. منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با استفاده از شارژر 33 واتی سریع موجود درون جعبه آن را در مدت زمان تقریبا 1 ساعت به صورت کامل شارژ کند. اگر شما هم از کاربران ردمی نوت 11S هستید و یا قصد خرید آن را دارید با ما همراه باشید تا برترین و محبوب ترین لوازم جانبی آن را به شما معرفی کنیم.

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی ردمی نوت 11S معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی ردمی نوت 11S

1. کاور نیلکین مدل CamShield

نخستین قاب محافظی که قصد معرفی آن را داریم، کاور نیلکین مدل CamShield نام دارد. محصولی با ترکیبی قدرتمند از طراحی کلاسیک و مدرن به همراه قدرت محافظتی بالا که از گوشی شما در برابر صدمات احتمالی مراقبت می نماید. این قاب یک پوشش محافظ کشویی هم دارد که به شما یاری می نماید در زمان هایی که از دوربین استفاده نمی کنید، روی آن ها را بپوشانید. بدین ترتیب اصلا احتیاجی به خرید پوشش های محافظ لنز دوربین هم نخواهد بود. این قاب ضد خراش است و حتی در برخورد با اجسام نیز هم مقاومت بسیار بالایی دارد. مقاومت در برابر اثر انگشت و چربی، طراحی هاشوری برای لیز نخوردن از دست، پوشش کامل پنل پشتی گوشی و لبه ها، وزن کم و… از جمله قابلیت های خوب این قاب به حساب می آیند. این محصول با قیمت 328 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

2. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

می رسیم به محصول شماره دو که باز هم قاب محافظی است ساخت برند خوش آوازه نکلین. این قاب محافظ فوق العاده زیباست. در کنار این زیبایی، از لحاظ مقاومت هم با کاور قدرتمندی طرف هستیم که از پلاستیک سخت ساخته شده و در برابر لغزش، سایش، خط و خش، جذب اثرانگشت و چربی و… هم مقاومت بسیار بالایی دارد. این کاور اگرچه برخلاف مدل نخست کاوری برای پوشش دوربین ندارد اما اندکی در لبه های قسمت ماژول دوربین برآمدگی دارد که باعث می گردد وقتی گوشی را روی یک سطح قرار می دهید دوربین آن تماسی با زمین نداشته باشد. کاور یادشده فقط 10 گرم وزن دارد که یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث می گردد آن را به شما پیشنهاد دهیم. این محصول با قیمت 244 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

3. کاور سانی لند مدل Scarlett

کاور گوشی اگرچه باعث می گردد محصول در برابر صدمات احتمالی مراقبت گردد اما یک نقش دیگر هم دارد و آن اضافه کردن زیبایی گوشی است. بعضی از کاورها از عهده این کار بر نمی آیند اما قاب Scarlett دقیقا با همین هدف ساخته شده که در کنار مراقبت از گوشی شما، زیبایی آن را نیز دوچندان کند. این قاب با طراحی خاصی که دارد می تواند نگاه ها را به خود خیره کند به همین علت محبوبیت بسیار بالایی هم دارد. از بزرگ ترین مزیت های این قاب این است که از لنز دوربین گوشی شما هم به برترین شکل ممکن مراقبت می نماید تا دیگر احتیاجی به برچسب های محافظ لنز نداشته باشید. این قاب اگرچه نرم است اما اصلا تغییر شکل نمی دهد و به خوبی در برابر صدمات از گوشی مراقبت می نماید. این محصول با قیمت 180 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

4. کیف کلاسوری سامورایی مدل Queen

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید از کیف به جای یک کاور معمولی بهره ببرید، پیشنهاد ما به شما خرید کیف کلاسوری سامورایی مدل Queen است که علاوه بر مراقبت کردن همه جانبه از گوشی در برابر ضربه و خط و خش، بسیار زیبا و چشم نواز هم طراحی شده است. این قاب چون مثل کلاسور گوشی را درون خود جای می دهد، بنابراین از تمامی بخش های آن هم به خوبی مراقبت می نماید، اما 80 گرم وزن دارد که این می تواند باعث گردد اندکی حمل و نقل گوشی سخت تر گردد. اما با در نظر گرفتن کیفیت مراقبتی که ارائه می دهد، ارزش خرید آن خیلی به این خاطر پایین نمی آید. این قاب با تخفیف 25 درصدی، با قیمت 165 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

5. کاور آکوییلا مدل AKLF

می رسیم به سبک ترین قاب موجود در این فهرست که فقط 5 گرم وزن دارد و عملا با قرار دادن گوشی درون آن، افزایش وزن را حس نمی کنید. این قاب نیمه شفاف، طراحی فانتزی دارد به این صورت که ستاره هایی می درخشند که همین مورد به جذابیت آن افزوده است. این قاب اما علی رغم وزن کم، مقاومت خوبی در برابر ضربه، آب و خط و خش دارد و حتی از دوربین هم به لطف لبه های برجسته خود مراقبت می نماید. کاور آکوییلا مدل AKLF انعطاف پذیر هم هست که باعث می گردد به راحتی بتوانید گوشی را از آن جدا کنید. شما می توانید این محصول را با قیمت 156 هزار تومان از وبلاگ بناب بخرید.

6. کاور گارد ایکس طرح دختر مدل Glass10293

کاور شماره شش کاوری است دخترانه تحت عنوان گارد ایکس که یک قاب محافظ محبوب برای دخترهاست و طرح روی پنل پشتی آن هم کاملا چنین موضوعی را تداعی می نماید. این قاب اگرچه با وزن 40 گرمی خود نسبتا سنگین محسوب می گردد اما مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد و به لطف لبه های برجسته از هر دو طرف، هم از نمایشگر و هم از دوربین مراقبت می نماید تا دیگر احتیاجی به برچسب محافظ دوربین نباشد. طراحی آن هم به گونه ای است که می گردد به راحتی به پورت ها و دکمه ها دسترسی داشت. مهم تر از همه، این قاب از لحاظ ظاهری هم بسیار زیباست. این قاب محافظ با قیمت 141 هزار تومان برای خرید در دسترس قرار گرفته است. توجه داشته باشید گارد ایکس کاورهای دیگری هم با این قیمت اما با طرح های مختلف دارد.

7. کاور زوبینا مدل Hulk

قاب محافظ زوبینا مدل Hulk از برترین مواد اولیه فراوریه شده و پلاستیک PU و TPU در فراوری آن هم به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا بدین ترتیب در برابر صدمانی نظیر سقوط، خط و خش و سایر آسیب ها بسیار مقاوم باشد. علی رغم ظاهری خشن، این قاب بسیار استاندارد طراحی شده و اصلا مزاحم کلیدها و سوکت ها نمی گردد. بعلاوه یک حلقه هم روی پنل پشتی آن تعبیه شده که مغناطیسی است و می گردد روی هولدرهای ماشین هم آن را قرار گرفته است. بهره مندی از استاندارد نظامی، وزن پایین (30 گرم)، مقاومت استثنائی در برابر ضربه، طراحی زیبا، محافظ کشویی دوربین و… از جمله قابلیت های خوب این قاب محافظ به حساب می آیند. این قاب با قیمت 231 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

8. کاور مدل فیجت طرح گربه

نوجوانان و به صورت کلی افرادی که سن کمتری دارند، در پی قاب های فانتزی می روند. خوشبختانه در دسته لوازم جانبی مخصوص ردمی نوت 11S برای این افراد هم قاب محافظ خوب و جذابی وجود دارد. یک قاب فانتزی بامزه و دوست داشتنی که فقط 30 گرم وزن دارد و به خوبی از گوشی در برابر ضربه ها مراقبت می نماید، کاور مدل فیجت طرح گربه است. این کاور فوق العاده نرم است اما در برابر ضربه و خط و خش هم مقاومت بالایی دارد و حتی از شارژر بی سیم هم پشتیبانی می نماید. این قاب از دوربین ها مراقبت نمی نماید اما برآمدگی آن باعث می گردد که در صورت افتادن روی زمین، دوربین آسیبی نبیند. این قاب در حال حاضر با قیمت 147 هزار تومان به فروش می رسد.

محافظ صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 11S

1. محافظ صفحه نمایش مات گلس استار مدل CMT

اگر در پی محصولی هستید که در برابر نور خورشید هم بتواند محتوا را بدون بازتاب نور برایتان به نمایش در بیاورد، محافظ صفحه مات گلس استار را به شما معرفی می کنیم. این محافظ صفحه ضد بازتاب و تابش نور خورشید است به این معنا که شما اصلا بازتابی را درون آن مشاهده نخواهید کرد که این موضوع روی کمتر خسته شدن چشم هنگام کار با گوشی هم تأثیر قابل توجهی دارد. بعلاوه این نوع محافظ صفحه به خاطر مات بودن، جاذب اثرانگشت هم نیست تا مجبور نباشید هربار آن را تمیز کنید. از جمله قابلیت های خوب این محافظ صفحه می توان به عدم کاهش حساسیت لمس گوشی، برش های فوق العاده دقیق و 5 لایه بودن آن اشاره نمود که هم گوشی را در برابر صدمات ناشی از افتادن محافظت می نماید و هم جلوی خط و خش را می گیرد.

2. گلس شیشه ای جی اف مدل Diamond Glass MIX

دومین محصول، محافظ صفحه نمایش جی اف است که برش های آن بسیار دقیق و لبه های آن هم کاملا گرد طراحی شده اند تا بدین ترتیب پنل جلویی گوشی را به صورت کامل پوشش دهد. این گلس نه تنها خیلی راحت روی نمایشگر می نشیند بلکه وقتی قصد جداسازی آن را دارید هم هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد. شفافیت این گلس باعث شده وقتی آن را روی گوشی قرار می دهید، تأثیری روی کیفیت محتوا نداشته باشد. از جمله قابلیت های خوب این گلس می توان به سازگاری با تمامی قاب ها و کیف های موجود، مقاومت بالا در برابر خط و خش، عدم جذب اثر انگشت، قطرات آب، چربی و لکه، عدم کاهش حساسیت تاچ، قابلیت رد کردن 99٪ نور از صفحه نمایش به چشم بیننده و… اشاره نمود. این گلس با تخفیف 63 درصدی، در حال حاضر با قیمت 21 هزار تومان به فروش می رسد.

محافظ لنز دوربین شیائومی ردمی نوت 11S

1. محافظ لنز دوربین ایگل مدل Lens-01

از آن جایی که این روزها دوربین گوشی های هوشمند بسیار بزرگ تر از دوربین گوشی ها در چند سال قبل شده است، بنابراین احتیاج به یک لنز محافظ برای آن ها بیش از پیش احساس می گردد. یکی از این لنزهای خوب و باکیفیت موجود در بازار که می گردد از آن برای محافظت از دوربین های برآمده ردمی نوت 11S استفاده کرد، محافظ لنز دوربین ایگل مدل Lens-01 است که بدون حباب گرفتگی روی لنزها می نشیند و از آن در برابر خط و خش، چربی، اثرانگشت و ضربه محافظت می نماید. این گلس شفاف است به این معنا که وقتی آن را روی لنزها قرار می دهید اصلا کیفیت تصاویر ثبت شده را تار نمی نماید. شما می توانید این محصول را همین حالا با قیمت 25 هزار تومان بخرید.

2. محافظ لنز دوربین گلدن مدل Lens-01

یکی دیگر از گلس های محافظ لنز دوربین که از لحاظ طراحی و شکل ظاهری تفاوت خاصی با مدل نخست ندارد، محافظ لنز دوربین گلدن مدل Lens-01 است. این لنز هم تمام قابلیت های خوب مدل قبلی را در خود دارد و یاری می نماید لنز دوربین در برابر صدمات احتمالی که در طول روز ممکن است در اثر برخورد گوشی به زمین یا به هر علت دیگری برایش رخ داد مراقبت کند. شما می توانید این محصول را با قیمت 25 هزار تومان از وبلاگ بناب بخرید.

شارژر شیائومی ردمی نوت 11S

1.شارژر شیائومی مدل Redmi Note 11S

ردمی نوت 11S با شارژر 33 واتی عرضه درون جعبه عرضه می گردد و این یعنی با خرید این گوشی دیگر احتیاجی به خرید شارژر مجزا ندارید. اما اگر به هر علتی باید یک شارژر نو بخرید، می توانید روی شارژر شیائومی مدل ردمی نوت 11S حساب کنید که با سرعت 33 وات می تواند گوشی شما را شارژ کند. این شارژر به همراه خود یک کابل USB-C هم به طول 1 متر دارد تا مجبور نباشید برای خرید این کابل هم به صورت جداگانه هزینه کنید. از جمله نکات مثبت راجع به این شارژر اصلی بودن آن است تا خیال کاربر از این بابت که گوشی در طول شارژ شدن صدمه ای نمی بیند کاملا آسوده باشد. این شارژر در حال حاضر با قیمت 575 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

2. شارژر شیائومی مدل Redmi Note 11

یکی دیگر از شارژرهای بسیار خوب و باکیفیت شیائومی ردمی نوت 11S که می تواند با سرعت 33 وات گوشی شما را شارژ کند، مدل شیائومی ردمی نوت 11 است. محصولی که از لحاظ سرعت و مشخصات فنی هیچ فرقی با مدل نخست ندارد و اصلی است تا بدین ترتیب نگرانی از بابت کیفیت آن نداشته باشید. این شارژر هم به همراه خود یک کابل USB-C به طول 1 متر دارد تا مجبور نباشید برای خرید آن به صورت جداگانه هزینه کنید. علاوه بر این ها، شرکت سازنده درون بسته بندی این شارژر یک سوزن سیم کارت هم قرار داده که می توانید از آن در صورت گم شدن سوزن سیم کارت گوشی بهره ببرید. این شارژر با قیمت 580 هزار تومان در دسترس قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی شیائومی ردمی نوت 11S را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 11S در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 11S در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید