لیگ جهانی کاراته وان استانبول، پورشیب دومین فینالیست کاراته ایران

به گزارش وبلاگ بناب، در ادامه روز دوم از اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با فزونی مقابل تمامی رقبای خود فینالیست شد.

لیگ جهانی کاراته وان استانبول، پورشیب دومین فینالیست کاراته ایران

به گزارش وبلاگ بناب، دومین روز از اولین مرحله لیگ دنیای کاراته وان در سال 2021، امروز(شنبه- 23 اسفندماه) در استانبول ترکیه پیگیری شد و ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با رجحان مقابل تمامی رقبای خود به ملاقات نهایی صعود کرد.

پورشیب برای حضور در ملاقات نهایی وزن 84- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، به مصاف دانیل جورجی از مجارستان رفت و مقتدرانه و با نتیجه 6 بر یک از سد حریف خود عبور کرد. او در مرحله سوم با نتیجه یک بر صفر ولید دگالی از بلژیک را شکست داد.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در دور چهارم نیز مقابل میشل مارتینا ، قهرمان امیدهای دنیا در سال 2017 و قهرمان اروپا در سال 2018 از ایتالیا به رجحان یک بر صفر دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. ایوان کویچ قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز اروپا از کرواسی حریف پورشیب در ملاقات نیمه نهایی بود که این ملاقات پس از تساوی 2-2 با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) به صعود نماینده کشورمان پایان یافت.

پورشیب برای کسب نشان طلا، فردا(یکشنبه- 24 اسفندماه) به مصاف دانیل یولداشف نایب قهرمان آسیا در سال 2017 از قزاقستان خواهد رفت.

در رقابت های صبح امروز و در وزن 61- کیلوگرم بانوان نیز، رزیتا علیپور فینالیست شد و شیما آل سعدی به ملاقات رده بندی راه یافت.

روز گذشته نیز علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان به ملاقات رده بندی رسیده بودند.

تمامی مسابقات نهایی و رده بندی، فردا برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ بناب بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ بناب بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، پورشیب دومین فینالیست کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، پورشیب دومین فینالیست کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید