سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 نسخه پوکمون رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بناب، چند روز پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ روی نسخه پوکمون گلکسی زد فلیپ 3 کار می نماید. به همین دلیل، امروز به طور رسمی غول فناوری کره ای از این نسخه از گوشی تاشوی پرچم دار گلکسی زد فلیپ 3 در کره جنوبی رونمایی کرد. باید خاطر نشان کنیم که این نسخه از زد فلیپ 3 با مجموعه ای جالب از لوازم جانبی همراه است که قطعاً برای بسیاری از هواداران پوکمون مجذوب کننده خواهد بود.

سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 نسخه پوکمون رونمایی کرد

نسخه پوکمون گلکسی زد فولد 3 سامسونگ با قیمت 1040 دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این مجموعه علاوه بر گوشی یک سری لوازم جانبی نظیر کاور پوکمون با بندکشی، جاکلیدی Pikachu، ست سفارشی پوکمون و استیکرهای پنج شخصیت معروف پوکمون دیده می گردد. علاوه بر جعبه هدیه با تم پوکمون، کاربران می توانند از تم ها، والپیپرها و آهنگ های زنگ اختصاصی و الهام گرفته از پوکمون نیز بهره ببرند.

در آینده سامسونگ میخواهد تا برای جلب کاربران بیشتر با برندهای مختلفی برای فراوری نسخه های محدود از گوشی های هوشمند خود کار کند. غول فناوری کره ای در حال حاضر با بیش از 40 برند برای فراوری لوازم جانبی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 کار می نماید. بد نیست یادآوری کنیم که این گوشی هوشمند تاشو، با نمایشگر 6.7 اینچی مبتنی بر رزولوشن 2640 در 1080 و رفرش ریت 120 هرتز روانه بازار خواهد شد. وظیفه پردازش این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 888 عهده دار است که با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می گردد. از لحاظ دوام هم باید به استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس در بخش بیرونی اشاره کنیم که نقش مهمی در افزایش دوام این گوشی ایفا می نماید.

در حفره صفحه نمایش داخلی یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار گرفته شده و در پنل پشتی هم شاهد دو سنسور دوربین هستیم. لنز اصلی مبتنی بر سنسور 12 مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فوکوس اتوماتیک Dual Pixel بهره می برد. دوربین اولترا واید هم دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و زاویه دید 123 درجه ای را ارائه می نماید. منبع تغدیه این گوشی هوشمند تاشو را یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد که به وسیله یک شارژر 15 واتی شارژ می گردد.

باید خاطر نشان کنیم که این گوشی هوشمند تاشو حداقل در بازار گوشی های هوشمند کره جنوبی هدف اصلی این شرکت را برآورده نموده است. بر اساس تحقیقات نو صورت گرفته به وسیله سایت Counterpoint، گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 پرفروش ترین گوشی هوشمند در کره جنوبی محسوب می گردد و پس از آن پرچم دار سال 2021 سامسونگ یعنی گلکسی S21 و گوشی میان رده A32 در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. علاوه بر این، سامسونگ 85 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند کره جنوبی را از آن خود کرد و با آنالیز و تحلیل نمودار فروش سه ماهه آن، می توان فهمید که این افزایش فروش از کجا آمده است. LG از تجارت گوشی های هوشمند استعفا داد و سامسونگ بلافاصله سهم 11 درصدی LG از بازار را مال خود کرد. اپل هم نسبت به سه ماهه قبل 5 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با 1 درصد کاهش در بازار کره جنوبی روبه رو شده است.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 نسخه پوکمون رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 نسخه پوکمون رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید