رزیدنت اویل 8 بسته الحاقی رایگان دریافت خواهد نمود

به گزارش وبلاگ بناب، شرکت کپکام در اوایل امسال تأیید کرد که در حال کار روی محتوای نو برای رزیدنت اویل ویلج است. حال به نظر می رسد بعضی از بسته های الحاقی آینده رایگان باشد. اخبار عرضه رایگان محتوا برای بازی در آخرین گزارش کپکام همراه با نتایج اقتصادی سه ماهه دوم سال اقتصادی 2021 ذکر شده است.

رزیدنت اویل 8 بسته الحاقی رایگان دریافت خواهد نمود

با توجه به روشی که کپکام میخواهد از بازی های رزیدنت اویل پس از عرضه پشتیبانی کند، این واقعیت که گویا هیچ برنامه ای برای نسخه هشتم نداشتند، برای بسیاری از بازیکنان تعجب آور بود. با توجه به اینکه این شرکت چقدر سخت از این بازی حمایت می کرد، شگفتی این موضوع بیشتر از قبل می شد. البته در E3 کپکام اعلام نمود که توسعه بسته الحاقی برای این بازی ترسناک و بقا آغاز شده است.

واضح است که محتوای نو در آن موقع در مراحل اولیه توسعه بود، بنابراین منطقی است که در آن موقع یا حتی از آن موقع تا به امروز چیزی درباره آن به غیر از این واقعیت که در حال ساخت است، نشنیده بودیم. با این حال، به نظر می رسد که اگرچه جزئیات کامل برنامه های پس از عرضه این شرکت برای رزیدنت اویل ویلج هنوز مبهم است اما حداقل بعضی از محتوای آینده ممکن است رایگان باشند.

به این بسته الحاقی رایگان به وسیله مدیر اجرایی کپکام، یوییچی اگاوا، هنگامی که درباره برنامه های توسعه شرکت صحبت می کرد، اشاره شد. اگاوا با بحث درباره چگونگی تخصیص 80 درصد از بودجه برای توسعه پیوسته سری های محبوب مانند رزیدنت اویل و مانستر هانتر برای پلتفرم های مختلف آغاز کرد. او بعلاوه به ایجاد آی پی های نو و چگونگی پیشرفت توسعه بازی پرگماتا اشاره می نماید و سپس صحبت هایی درباره بسته های الحاقی داشت که در ادامه آمده اند:

البته قسمتی از گفته های اگاوا که به مانستر هانتر می پردازد، چندان قابل توجه نیست زیرا این بازی از زمان عرضه به روزرسانی های منظم و محتوای رایگان دریافت می نماید و بعلاوه در سال آینده یک توسعه دهنده غیر رایگان هم دریافت خواهد نمود. از طرفی این داستان برای نسخه هشتم رزیدنت اویل فرق می نماید. آخرین و تنها باری که کپکام درباره بسته الحاقی برای این بازی صحبت کرد، زمانی بود که در E3 معرفی گردید.

زمانی که بازیکنان می توانند محتوای نو رزیدنت اویل 8 را تجربه نمایند معین نیست اما با توجه به مدت طولانی که به توسعه آن اختصاص داده شده، عرضه آن احتمالا نزدیک باشد. از زمان عرضه تنها محتوای اضافی همراه با نسخه Trauma بود که عمدتا شامل چیزهای تزئینی می شد.

در آخرین گزارش اقتصادی خود، کپکام بعلاوه اعلام نمود که نسخه هشتم رزیدنت اویل بیش از 5 میلیون واحد فروخته است که نسبت به 4.5 میلیون گزارش شده در جولای، 500 هزار واحد افزایش یافته است. این رقم فروش بازی را روی تمامی پلتفرم ها از زمان انتشار آن در ماه مه نشان می دهد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "رزیدنت اویل 8 بسته الحاقی رایگان دریافت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 8 بسته الحاقی رایگان دریافت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید