توسعه گردشگری نیازمند ایده های نو است

به گزارش وبلاگ بناب، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده و خبرهای بدست آمده، توسعه گردشگری نیازمند ایده های نو است.

توسعه گردشگری نیازمند ایده های نو است

احمد خورشید سوار در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود با بیان اینکه توسعه گردشگری کشور نیازمند ایده های نو است، گفت: با فناوری و بعلاوه طرح های برتر میتوان ایده های نو را پرورش و گردشگری را توسعه داد.

وی ضمن اشاره به چالش های پیرامون گردشگری کشورمان اضافه کرد: راهکارهای علمی می تواند در حل این چالش ها به ما در بخش گردشگری یاری شایانی کند.

مشاور وزیر میراث فرهنگی در امر فناوری و تکنولوژی با بیان اینکه ترکیب علم و فناوری با گردشگری، تحولی بزرگ در گردشگری کشور ایجاد می نماید، تاکید نمود: یکی از رویکردهای وزارت میراث فرهنگی توجه به بخش های فناوری و دیجیتال است.

خورشید سوار با بیان اینکه برگزاری رویدادهای فناوری از این دست می تواند به توسعه گردشگری یاری شایانی کند، ابراز کرد: طرح های برتر فناوار و دیجیتال رویداد امروز که در شاهرود برگزار می گردد، در سطوح کشوری نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از این داوری عقد قرارداد و تجاری سازی ایده ها در حوزه گردشگری است، گفت: با توجه به رویکردهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مقدار اثربخشی طرح ها و ایده ها در سطح داخلی و بین المللی، طرح های برتر مورد استفاده وزارت میراث فرهنگی در سطح ملی و فراملی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: همگردی

به "توسعه گردشگری نیازمند ایده های نو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری نیازمند ایده های نو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید