تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

به گزارش وبلاگ بناب، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی این بانک، تجربه مشتریان در عصر دیجیتال را حائز اهمیت دانست و گفت: با رشد تکنولوژی مفهوم ارتباطات چه به لحاظ نحوه و چه به لحاظ اثر گذاری آن در ادامه فعالیت شرکت ها و سازمان ها دچار تغییر شده است. مشتری امروز برخلاف گذشته به علت استفاده از فضای آنلاین همیشه با شما مرتبط و همراه است.

استاد اضافه نمود: مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته 15 برابر شده اند و این یعنی اینکه ما باید با تجربه مشتری همراه باشیم؛ و تجربه تازهی از ارائه خدمات، سرویس ها، پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ارائه کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، همراهی بیست و چهار ساعته با مشتریان را مزیت رقابتی این بانک دانست و اضافه نمود: ما سعی نموده ایم در کنار مشتریان باشیم. اگر مشتری مایل است به وسیله شبکه های اجتماعی با ما ارتباط بگیرد یا با تلفن با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، این امکان امروز فراهم است و مشتریان بدون فوت وقت می توانند از هر طریقی که خودشان مایل باشند در طول 24 ساعت با ما ارتباط داشته باشند.

استاد در ادامه با اشاره به بازگشایی حساب آنلاین به وسیله نرم افزار فراز بانک ایران زمین و تجربه ای که مشتری دیجیتال از این طریق به دست می آورد گفت: مشتری دیجیتال ابزار دیجیتال دارد، و انتظار دارد به وسیله این ابزار بتواند سرویس پایداری دریافت کند و امروز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان فراهم است که به راحتی همه امور خود را به صورت دیجیتال و بدون حضور در شعب بانک انجام دهند و اگر هم مسئله ای ایجاد شد با ارتباط دیجیتال این مشکل را حل نمایند. این یعنی مفهوم تجربه مشتری دچار تغییر شده است.

وی با تاکید بر این نکته که ما همیشه در حال یادگیری هستیم گفت: برند ها هم در حال تجربه فضای تازه هستند و گاهی تکنولوژی به قدری سریع تغییر می نماید که ما هم در جهت باید با آن همراه شویم و خود را به روز کنیم.

استاد در خاتمه از مشتریان بانک ایران زمین خواست همیشه تجربه خود را با این بانک در میان بگذارند تا هم بانک و هم مشتریان بتوانند از تجربه بهتری در جهت بهره ببرند.

منبع: فرارو

به "تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید