این هدفون بی سیم 39 ساعت شارژ نگه می دارد

به گزارش وبلاگ بناب، گجت نیوز نوشت: وان پلاس در کنار گوشی OnePlus 11 از هدفون بی سیم بادز پرو 2 خود هم رونمایی کرد. این ایرباد ضمن ارائه قابلیت حذف نویز فعال، از فناوری Dynaudio نیز بهره می برد.

این هدفون بی سیم 39 ساعت شارژ نگه می دارد

مطابق پیش بینی های قبلی، وان پلاس امروز از گوشی تازه خود، OnePlus 11 در چین رونمایی کرد. در همین رویداد، این برند از نسل تازه هدفون های بی سیم خود با نام وان پلاس بادز پرو 2 رونمایی کرد.

همان طور که از نام این هدفون ها معین است، با نسل دوم سری هدفون های OnePlus Buds Pro روبرو هستیم که با معینات و قابلیت تازه و جذابش به محصولی ارزشمند تبدیل شده است.

همراه باشید تا در کنار هم به آنالیز معینات فنی هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو 2 بپردازیم.

هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو 2؛ پیشرفتی چشمگیر نسبت به نسل اول

نسل دوم هدفون های بی سیم وان پلاس از نظر ظاهری دقیقا مشابه با نسل اول است. با این وجود سال جاری شاهد به کار رفتن قابلیت Dynaudio در هدفون های تازه وان پلاس هستیم. این قابلیت، از مدت ها قبل، به وسیله کمپانی مادر وان پلاس، اوپو، در محصولات صوتی استفاده می گردد.

این هدفون های بی سیم از دو درایور بهره برده و ابعاد آن 11 در 6 میلیمتر است. این ایربادها همچنین از بلوتوث 5.2 هم پشتیبانی نموده و به یاری فناوری تازه Dual Connection قادرند به طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوند.

همچنین، همچون بسیاری هدفون های بیسیم پریمیوم بازار، ایربادهای تازه وان پلاس هم به قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) مجهز بوده و با استفاده از الگوریتم هایی خاص، بسته به صدای محیط می تواند به طور فعال به حذف نویز بپردازد.

هدفون بی سیم وان پلاس بادز پرو 2 همچنین استاندارد Hi-Res را نیز کسب نموده و از کدک های صوتی LHDC 5.0 و صدای محیطی 360 درجه پشتیبانی می نمایند. این ایربادها همچنین مد تاخیر پایین 54 میلی ثانیه ای را هم در اختیار گیمرها قرار داده و سیستم کنترل لمسی و قابلیت اتصال سریع به دستگاه های مجهز به ColorOS را نیز ساپورت می نمایند.

هدفون های تازه OnePlus همچنین استاندارد IP55 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب نموده اند.

در صورتی که قابلیت نویزکنسلینگ غیرفعال باشد، این هدفون ها می توانند با هر بار شارژ کامل، نه ساعت شما را همراهی نمایند. این شارژدهی، در صورتی که از کیس محصول بهره ببرید، تا 39 ساعت قابل افزایش خواهد بود. البته در صورتی که از قابلیت نویز کنسلینگ دستگاه بهره ببرید، رقم های گفته شده به 6 و 25 ساعت کاهش خواهند یافت.

این ایربادهای وان پلاس در چین، 130 دلار قیمت خورده و در دو رنگ مشکی و سبز رونمایی شده اند. زمان عرضه آن ها به بازار چین روز نهم ژانویه است؛ در حالی که کاربران سایر بازارهای جهانی می توانند از روز هفتم فوریه به خرید این هدفون بپردازند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این هدفون بی سیم 39 ساعت شارژ نگه می دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هدفون بی سیم 39 ساعت شارژ نگه می دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید