تئاتر

عصر چهارشنبه های بخارا با پرویز پرستویی ؛ فتوت و جوانمردی

پرویز پرستویی بیش از پنج دهه است که در عرصه تئاتر و سینما فعالیت مستمر دارد و یکی از چهره های محبوب سینمای ایران به شمار می رود.

13 اردیبهشت 1402

داریوش خُنجی و ایناریتو در رقابت اسکار خارجی

جدیدترین ساخته الخاندرو گونزالز ایناریو به عنوان نماینده سینمای مکزیک در شاخه برترین فیلم بین المللی اسکار 2023 انتخاب شد.

8 مهر 1401

هرگز این 5 وسیله را در چیدمان منزل به کار نبرید

هر خانه ای هرقدر بزرگ یا کوچک قلب تپنده ای دارد که نام آن اتاق نشیمن است که چیدمان آن بسیار حائز اهمیت است.

16 مرداد 1401

دیدنی های سامارا؛ شهر صنعتی و فرهنگی روسیه

سامارا یکی از شهرهای تاریخی، سیاسی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی کشور روسیه به شمار می رود که از جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است.

16 خرداد 1401

آشنایی با سوغات رشت

رشت یکی از مهم ترین شهرهای شمالی ایران است که میزبان گردشگران فراوانی از سراسر کشور بوده و به شهر باران معروف است. از جمله سوغات رشت می توان به برنج، زیتون، لباس محلی، پنیر محلی و... اشاره نمود که می توانید آن ها را در رشت یا شهرهای اطراف آن تهیه کنید....

12 دی 1400

بازیگر جوان ایرانی به سبب ابتلا به کرونا درگذشت

بتینا مظلومی بازیگر جوان با کرونا جان خود را از دست داد.

2 شهریور 1400

رونمایی از پوستر بخش منطقه ها بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

بخش منطقه ها از روز شنبه 29 خرداد به میزبانی مرکز تئاتر مولوی شروع به کار می نماید.

27 تیر 1400

خبرنگاران درباره فخرالدین اسعد گرگانی

تهران- خبرنگاران- فخرالدین اسعد گرگانی یکی از چهره های فرهنگی و ادبی خطه گرگان بود که توانست با شاهکار خود به نام ویس و رامین تاریخ غنی این دیار را بیش از پیش به نسل جدید منتقل کند.

21 اردیبهشت 1400

وقتی بازیگر پیشکسوت برای امرار معاش نجاری کرد

مهدی فقیه اگرچه بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز است، اما حرفه بازیگری را از دوران جوانی و قبل از انقلاب با عروسک گردانی و بازی در صحنه تئاتر شروع کرد. همین عشق سبب شد با کوشش خود بورسیه بگیرد و چند سالی راهی فرانسه گردد و بعد از بازگشت در آثار...

22 فروردین 1400

موزه ها فعلا تعطیل هستند

مدیر اداره کل موزه ها می گوید: به ما بخشنامه جدیدی برای ادامه تعطیلی یا شروع فعالیت مجدد موزه ها اعلام نشده، استنباط مان این بود که موزه ها تا انتها آبان ماه تعطیل هستند.

18 آذر 1399

بازار چارسو تهران؛ مرکز خریدی مدرن در قلب پایتخت

در دنیای مدرن امروز و به سبب پیشرفت تکنولوژی و سرعت دریافت زندگی، بازار قدیمی مجبور شد تا دست به تغییر بزند. امروزه، نحوه فروش، نوع دکور و حتی نورپردازی تبدیل به علمی شده که بدون رعایت آنها از این بازار پیچیده جا مانده و به خاطرات می پیوندند. در راستای...

28 مهر 1399